Vraag

Mail doorsturen

  • 13 December 2021
  • 7 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb mail doorsturen uitgevinkt, maar de mail blijft doorgestuurd worden


7 reacties

Best ook vermelden of dit gebeurt via webmail alleen of ook via een mailclient/mail app.

Reputatie 1

Zowel bij Skynet webmail als Thunderbird en MSmail

Reputatie 7
Badge +4

@vhlucas63 In je profiel vind ik enkel gmailadressen terug. Hier kan ik je niet mee verder helpen.

Aan de hand van je klantennummer vind ik ook 1 skynetadres terug, maar daar staat bij ons geen forwardadress op. Kan je wat meer uitleg geven over de problemen die je ondervindt als het over het skynetadres gaat ? 

Reputatie 1

Mailen staan in eerste instantie in de inbox van mijn Skynet account. Maar als ik ze via Thunderbird gelezen heb worden ze doorgestuurd naar mijn Gmail inbox. Vroeger had ik dat als forward adres, maar onlangs heb ik dat op de Proximus webmail verwijderd

Reputatie 7
Badge +4

@vhlucas63 Als dit pas gebeurd nadat je ze in Thunderbird gelezen hebt, zal dat een instelling in Thunderbird zijn.

Hier vind je alvast meer uitleg over de mogelijke instellingen hiervoor in dat programma

Reputatie 1

Beste Hadewijch,

Dank voor de info, ik ga er mee aan de slag.

 

Reputatie 1

Hadewijch,

Geen van de filters van Thunderbird of Gmail was geactiveerd. Nadat ik Forward, maar nu naar een ander Gmail account had ingesteld op de Skynet webmail, werkt alles zoals het hoort.

 

Reageer