Skip to main content

Beste,

 

Ik wil mijn internet en tv abonnement opzeggen. Men vraagt me om het telefoon-/lijnnummer van mijn internet-/tv-abonnement te geven. Ik vind dit nergens terug, niet op mijn facturen, niet op MyProximus, niet op de tv-box of internet-box zelf.

Graag asap uw antwoord. Ik dien mijn annulatie te voltooien binnen de 3 dagen anders krijgen we een nieuwe factuur.

 

Mvg,

Micheline Heylen

Dat nummer staat wel op je factuur!

Ik neem aan dat je de vraag stelt omdat de robot zegt dat dat nummer met een nul begint.

Geef gewoon je lijnnummer in (begint waarschijnlijk met een “1”) zoals het op de factuur staat. Dan zou je verder moeten kunnen.


@Michlau Als het je niet lukt en aangezien je zegt dat het dringend is, kan je beter vandaag nog naar de helpdesk bellen op het gratis nummer 080022800 omdat hier niemand van PX langskomt tijdens het weekend en de administratie is wel te bereiken op zaterdag via de helpdesk:

Als je het via het opzegformulier doet :
Opzegformulier | Proximus

Dan staat er vermeld dat proximus dit behandeld zeker binnen een week.


@Michlau  Is het mogelijk wat meer gegevens onder je profiel aan te vullen? Dank je wel.

 


Reageer