Ik werk reeds anderhalf jaar van thuis uit met wifi zonder veel problemen.
Vanaf 07 mei lukt niks meer. Ik kan bovendien zelfs geen tv meer kijken.
Op 11 mei kan men een technieker langs sturen met als gevolg dat ik verplicht wordt om een dag verlof te nemen.
De technieker plaatst nieuwe modem en router.
Wanneer we melden dat er nog problemen zijn ligt het blijkbaar aan mijn pc. Nieuwe pc van het werk gehaald te Brussel waar men mij ook al niet gelooft.
Blijkt weeral niet te werken met wifi. Valt voortdurend uit zodat ik mijn dossier steeds kan heropstarten.
Ik rol 20 m kabel uit in mijn woning (tof hoor) en kan nu werken zonder problemen.
Als ik dit meld aan proximus, krijg ik te horen “uw signaal is goed en er is al een technieker geweest”
(TREK UW PLAN DUS) maar we zullen “happy house” contacteren. Nu anderhalve week later heb ik nog niks gehoord van happy house. (TREK UW PLAN DUS, ALS JE MAAR JE FACTUUR BETAALT)
Vandaag probeer ik de 24 u assistent op de site van proximus, waar een computer mij antwoordt dat ze een nederlandstalige assistent zullen aanduiden.
Na anderhalf uur weeral geen antwoord. Intussen kan ik zelfs geen netflix kijken via verbinding naar smart tv en valt zelfs dab radio uit met wifi.
Heeft proximus eigenlijk interesse in hun klanten of enkel in de betaling van de facturen, want deze komen feilloos toe.
Ik ben geen ICT er om zelf het probleem te kunnen oplossen en denk dat mij enkel rest om over te stappen naar de concurrentie waar men misschienn wel klantvriendelijk is en oplossingen zoekt.
Ik gebruik al een wifi versterker en ook dit doet niks. En nee hoor er is niks veranderd met betrekking tot andere toestellen in mijn woning. Enkel het blad van de kalender werd omgedraaid.