Skip to main content
Vraag

Korting Fiber 2gig

• October 9, 2026
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Beste,

6 maand geleden heb ik bij jullie fiber laten installeren en een abo va 2 gig aangegaan.

Dit was eerst met een promo van -20 euro p/maand voor een periode voor 6 maand..

2 weken nadien zie ik diezelfde promo maar niet voor 6 maand maar voor 1 jaar.

Heb doorvoor een topic gestart (abo 2gig) en daar hebben ze gezegd dat het toch voor 1 jaar zal zijn.

nu kreeg ik gisteren een factuur va 67,67 euro ipv 57,99.

Kunnen jullie dat eens nakijken AUB.

Mijn klantnr is 60xxxxx88

Mvg,Marc.

2 reacties

Martin
  • October 9, 2026

​@Martco  Ter info:

Het heeft geen zin om meerdere topics over het zelfde thema aan te maken. 
Het is een forum van PX gebruikers en mag je dit niet zien als een helpdesk waar wel altijd een PX medewerker aanwezig is. Hier komen de PX medewerkers af en toe op het forum langs, tussen hun andere opdrachten door.

Ook best geen klantnummer of andere privé zaken op een openbaar forum zetten dit kan je wel in je forum profiel zetten waar niemand anders dan de PX medewerkers dit kunnen lezen.

Vervolledig daarom je ➡️ ForumProfiel met je naam, telefoon- en klantnummer zodoende de PX moderatoren je makkelijker terugvinden! Anders gaat hierdoor veel tijd verloren. In het veld "Ticket" kun je nog relevante/specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
        → Meld het a.u.b. hier zodra dit gebeurd is.

PS: Op je eerste vorig identiek bericht (Abo fiber | Proximus Forum) werd je klantnr. reeds aangepast.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 9, 2026

​@Martco Zie info vorig topic.Dubbel.Groetjes,Joel