Skip to main content
Vraag

klantvriendelijkheid

• April 17, 2026
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

guy_przytula
Forum|alt.badge.img+1

als digiwerker krijg je te doen met allerhande vragen.  een persoon is het wachtwoord van haar mailbox vergeten en kan haar mail niet meer openen. klantendienst : doe logon  by myproximus en reset. daar ook ww vergeten, maar je kan logon doen met itsme. klik : je account is niet gelinked met itsme, registreer hier : error htttp 400 deadlink. terug bellen : je kan het laten herstellen door je gsm nr in te geven. niet mogelijk : antwoord : volgens onze instruktieskan dat wel - op scherm niet.

dan zal ik het navragen : wacht gedurende 13min en verbroken. terug bellen zelfde uitleg : antwoord ik stuur je de link naar je mail : ja  maar ik kan niet meer in mijn mail. geef een ander email adres gmail. nog altijd wachtende en morgen zaterdag/zondag : weer wachten tot maandag en weer uitleggen…

en dan die chatbot van proximus : ik heb al veel domme dingen gezien, maar zo een  domme ai heb ik nog nergens gezien : ik versta je antwoord niet - herhaal - ik versta het niet…. meer dan een uur aan de telefoon en nog geen zicht op een oplossing : dat noem ik dan klantvriendelijkheid….

het wordt HOOG tijd dat proximus zijn website eens door iemand anders laat aanmaken om toch een aangenamere toegang te krijgen. en eens investeren in een fatsoenlijke chatbot. en dat ze de problemen in een systeem noteren, zodat je niet 25 keren het probleem moet herhalen en teke male een ander antwoord krijgt.  de moderator of xx kan me altijd contacteren, ik heb alle gegevens van de oudere persoon met het probleem, die gewoon niets verstaat wat u allemaal beweerd. en kom niet af dat je de proximus app moet installeren of andere smoesjes...

alvast bedankt, Guy

4 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 17, 2026

@guy_przytula 

We we eventueel kunnen doen is de proximus mail tijdelijk forwarden (via ons programma rechtstreeks) naar een hotmail of gmail adres en dan via de webmail ‘wachtwoord vergeten’ volgen.

Geert

guy_przytula
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 17, 2026

ze heeft een gmail :****@gmail.com  dan vraag ik dat ze het doorstuurd naar mij

of indien het mag naar mijn email, want dan ik het resetten en ben ik zeker dat het kan gedaan worden

***@gmail.com

Guy

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 17, 2026

@guy_przytula 

omwille van privacy heb ik de mailadressen aangepast vermits de berichten op het forum openbaar zijn.

kan je bij ‘ticket’ op je forum profiel het emailadres van dhr Willy (bij proximus) nog vermelden?

Geert

guy_przytula
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • April 17, 2026

is gebeurd