Skip to main content

Vandaag vrijdag 14-7-20 is de klantendienst vanaf vroeg in de middag geheel niet bereikbaar.

 

Niet via chat (1 uur gewacht), niet telefonisch (3 keer gebeld) en niet via FB Messenger ((2 uur gewacht). Hoe kan dit?

 

Belangrijker: Hoe lossen jullie mijn storing op?

Mvg, DJ

Alles gedaan en gecontroleerd, telefonisch nog steeds niet bereikbaar. Graag zouden wij een monteur laten langskomen.

 

Op de chat wordt ook nog steeds niet gereageerd, dus ik kan mijn verzoek alleen maar via dit forum doen. Kan ik zo een monteur vragen? Lukt dat @HadewychT ?


Gelukkig via een terugbelverzoek contact gehad met de klantendienst en een monteur geregeld voor dinsdag :drooling_face::astonished:!!!

 

Wat een toestand. Daarna klanttevredenheidsformulier ingevuld, maar die gaf helaas ook storing. Daar laat ik het maar bij. Tsjongejongejonge pffff


Op het forum komt vandaag en morgen niemand langs van Proximus ,

raar dat je nu niet binnen geraakt op 0800 22 800


aha toch goed nieuws dan :relaxed:


Reageer