Vraag

klacht neerleggen ivm fiber aansluiting

• 3 November 2022
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Beste,

Gisteren werd bij ons thuis de fiber aanslutiing op onze huiswand aangebracht op een wijze die ons helemaal niet bevalt. We eisten op voorhand zo weining mogelijk boringen en stelden voor om de fiber langs bestaande kabels te leggen met spanbandjes. In de plaats daarvan werden overals boringen aangebracht met als gevolg dat er nu een lelijke zwarte kabel over onze hevel heen loopt. We eisen dat deze kabel herlegt worden op de wijze die we zelf voorgesteld hadden. Dank bij voorbaat om hiervoor het nodige te doen!

Ons klantnummer: 

61xxxxxxx

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@Joost Carpentier Ik heb hiervoor dossier 51533866 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Beste Joel, kan je me laten wten hoe ik dit dossier 51533866 kan opvolgen? Alvast dank bij voorbaat!

Reputatie 7
Badge +2

@Joost Carpentier Momenteel kan dit dossier van Fiber zelf niet opgevolgd worden.U mag altijd via deze weg de stand van zaken vragen.Dan kijken wij na hoever het ermee staat.Ik ga eerlijk met u zijn, de wachttijden zijn ongeveer 10 werkdagen vooraleer het dosssier aan iemand toegekend gaat zijn.Dit door het enorme  aantal vragen/aanvragen enz.Excuses daarvoor.Groetjes,Joel

Beste Joel, ondertussen is de kabel herlegd zoals we gevraagd hadden. Dank voor de correcte afhandeling!

Reputatie 7
Badge +3

Fijn om te horen!

Reageer