Beste Proximus,
Ik had daarnet een medewerker aan de lijn (K zal ik ze hier noemen). Ze vroeg me of mijn internetproblemen opgelost zijn na de tussenkomst van een 2de technieker vorige week. Ik zeg nee en vraag om eindelijk eens jullie fiber buiten te checken. Binnen is alles al binnen en buiten gekeerd. De problmen liggen niet in mijn woning. Ze zegt dat ze enkel een afspraak kan maken als ik thuis ben. Het past mij niet en laat jullie niet meer binnen. Ze blijft maar praten en krijg zelf niks te zeggen in de kwestie omdat zij maar 1 knop heeft op haar computersysteem. Ik zeg haar dat ik enkel vraag dat jullie buitenshuis kijken naar het probleem. Ik steek er mijn tijd niet meer in. Als mijn fiber binnen enkele weken nog steeds niet werkt, stap ik over. Gedaan. Vervolgens blijft ze maar praten en zeg ik dankjewel en fijne dag. Ze stuurt mijn ‘ongevraagd’ een afspraak voor 2 juni per sms. Ik probeer de afspraak te annuleren, maar raad es? Technische fout! Ik ben morgen niet thuis en heb deze afspraak niet gevraagd! Ik zal deze keer mijn klacht niet bij jullie maar bij de ombudsman indienen. We zijn al van 9 april bezig. Ik heb het gehad! Fijne dag nog!