Skip to main content

Dag iedereen, 

Ik heb op dit moment nog altijd de b-box 3/S. Hoe kan ik de nieuwe Internet Box bestellen? En is deze gratis?

@niel maes

Morgen pas komen ze hier van Proximus terug langs op het forum.

Ik weet niet of de voorwaarden ondertussen veranderd zijn zoals ze opgegeven werden hier 

→ modem | Proximus Forum

Edit: De internetbox is beschikbaar voor jou


@niel maes

hier vind je alle info 

De Internet Box is beschikbaar ⬇⬇⬇⬇

  1. Gratis als je een Flex-pack hebt met de superieure internetervaring

  2. Voor € 49 als je een ander internetproduct hebt

 

Log in op de MyProximus-app en stap over op de nieuwe Internet Box om je internetervaring met Wi-Fi 6 te transformeren.

Heb je al een Flex-pack met Superieure Internet ervaring, dan is het gratis,

Superieure ervaring

Snelheid Onbeperkt surfen thuis met max. 100 Mbps download- en 30 Mbps uploadsnelheid.

Stabieler en sneller internet

Dankzij de nieuwe Internet Box met Wi-Fi 6 technologie, kan je genieten van:

  • stabieler en sneller internet, zelfs wanneer de hele familie online is.
  • lager energieverbruik
  • betere bescherming tegen hackers

Beheer je wifi met de MyProximus-app:

  • Met Smart Wi-Fi kan je de snelheid en de sterkte van je wifi-signaal analyseren in elke kamer van je huis én krijg je persoonlijke aanbevelingen om deze te verbeteren.
  • Pauzeer de wifi-toegang volledig of op bepaalde toestellen als je nood hebt aan een digitale detox.
  • Deel snel en gemakkelijk je wifi met een QR-code.

Verbeter je wifi-bereik

Met de Wi-Fi Booster vergroot je je wifi bereik of sluit je je tv draadloos aan. Je hebt recht op 1 Wi-Fi Booster in je Flex pack (op aanvraag of op initiatief van de technieker).

Vaste lijn

Onbeperkt bellen naar vaste lijnen + 1000 min/maand naar gsm's in België 24/7.

voor elk ander internetproduct is het € 49.

 

Let op de internet box bestellen :

Je kan dit alleen in de My Proximus App applicatie doen, niet via MyProximus web.

 

  • Je Internet Box via de MyProximus-app bestellen

  • Open de MyProximus-app  op je gsm. Download de MyProximus-app als je deze nog niet hebt geïnstalleerd.
  • Druk op Producten  , linksonder in het beginscherm van de app.
  • Scroll omlaag naar Smart Wi-Fi  en kies Wifi-netwerk  .

    Wat als je de melding "Activeer de intelligente wifi" krijgt?

    De app kan je vragen om Smart Wi-Fi in te schakelen. Volg de procedure. Sluit na het inschakelen van Smart Wi-Fi de app, open deze dan opnieuw en ga terug naar Wifi-netwerk.

  • Druk op De nieuwe Internet Box bestellen   .
  • Controleer je wifi-naam en wachtwoord. Druk op  om je wachtwoord weer te geven. Je kunt deze gegevens wijzigen door naar Uw toegangscodes wijzigen te gaan.
  • Wat moet je doen als er geen toegangscodes zijn of als deze niet juist zijn?    ⬇⬇⬇⬇

  • Er worden geen toegangscodes getoond: Druk op Uw toegangscodes wijzigen en voer inloggegevens naar keuze in of gebruik je huidige inloggegevens, die op de achterkant van je b-box staan. De wifi-naam staat naast 2.4 GHZ. Het wachtwoord staat naast WiFi Key of Wireless Key.
  • De toegangscodes zijn niet juist: Druk op Uw toegangscodes wijzigen en voer inloggegevens naar keuze in.
  • Druk op Bestellen. Volg de stappen om de bestelling te plaatsen.

 

Na ontvangst van je nieuwe Internet Box krijg je een verzendlabel toegestuurd om je vorige modem terug te sturen. Wij zullen er goed voor zorgen en het een tweede leven geven! Als je je apparatuur niet binnen de gestelde termijn terugstuurt, worden er kosten in rekening gebracht.

Vervang je b-box door een Internet Box | Proximus

 


@niel maes

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Om dit verder na te kijken hebben we je gegevens nodig.

Vul je je profiel verder aan aub?

met vriendelijke groeten

Tina

 


Reageer