Dag iedereen,
Ik heb op dit moment nog altijd de b-box 3/S. Hoe kan ik de nieuwe Internet Box bestellen? En is deze gratis?
Dag iedereen,
Ik heb op dit moment nog altijd de b-box 3/S. Hoe kan ik de nieuwe Internet Box bestellen? En is deze gratis?
Morgen pas komen ze hier van Proximus terug langs op het forum.
Ik weet niet of de voorwaarden ondertussen veranderd zijn zoals ze opgegeven werden hier
Edit: De internetbox is beschikbaar voor jou
hier vind je alle info
Superieure ervaring
Snelheid Onbeperkt surfen thuis met max. 100 Mbps download- en 30 Mbps uploadsnelheid.
Stabieler en sneller internet
Dankzij de nieuwe Internet Box met Wi-Fi 6 technologie, kan je genieten van:
- stabieler en sneller internet, zelfs wanneer de hele familie online is.
- lager energieverbruik
- betere bescherming tegen hackers
Beheer je wifi met de MyProximus-app:
- Met Smart Wi-Fi kan je de snelheid en de sterkte van je wifi-signaal analyseren in elke kamer van je huis én krijg je persoonlijke aanbevelingen om deze te verbeteren.
- Pauzeer de wifi-toegang volledig of op bepaalde toestellen als je nood hebt aan een digitale detox.
- Deel snel en gemakkelijk je wifi met een QR-code.
Verbeter je wifi-bereik
Met de Wi-Fi Booster vergroot je je wifi bereik of sluit je je tv draadloos aan. Je hebt recht op 1 Wi-Fi Booster in je Flex pack (op aanvraag of op initiatief van de technieker).
Vaste lijn
Onbeperkt bellen naar vaste lijnen + 1000 min/maand naar gsm's in België 24/7.
Wat als je de melding "Activeer de intelligente wifi" krijgt?
De app kan je vragen om Smart Wi-Fi in te schakelen. Volg de procedure. Sluit na het inschakelen van Smart Wi-Fi de app, open deze dan opnieuw en ga terug naar Wifi-netwerk.
Na ontvangst van je nieuwe Internet Box krijg je een verzendlabel toegestuurd om je vorige modem terug te sturen. Wij zullen er goed voor zorgen en het een tweede leven geven! Als je je apparatuur niet binnen de gestelde termijn terugstuurt, worden er kosten in rekening gebracht.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Om dit verder na te kijken hebben we je gegevens nodig.
Vul je je profiel verder aan aub?
met vriendelijke groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.