Skip to main content

Sinds onze overstap naar Proximus de toegang tot de Cloud nog nooit actief gekregen. Niet op PC (foutmelding 1008) en niet via de Cloud-app op Android (zowel mail als ItsMe toegang geprobeerd).

  • Weekoproep naar helpdesk vroeg mij laatst om 2u te wachten na hun interactie.
    Ook na een week niets actief gekomen.
  • Weekend-chat met helpdesk: passende technieker niet beschikbaar in het weekend
  • Technieker voor vaste lijn op bezoek gehad. Kent de Cloud niet en kon tijdens zijn aanwezigheid geen contact krijgen met de helpdesk.

Mijn eigen vermoeden van het probleem: toen ons contract werd afgesloten, dus voor de activatie van onze diensten, had ik nog een Telenet mailadres. Dit werd bij de contractaanvraag doorgegeven. Later werd “MyProximus” gekoppeld via een GMail adres.

Technische dienst mag de eventuele bestaande Cloud connectie wissen én resetten. Er kan geen data verloren gaan want ik heb er nog niets kunnen in opslaan.

Hopelijk kan u mijn toegang te activeren.

heb je het probleem via mail al uitgelegd zodat het bij de juiste personen terecht komt 

»→ https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html?subject=other


@Martin 

Dit heb ik zeker al gedaan Martin. Het was als ultieme poging dat ik mijn probleem ook hier eens postte. Intussen al meerdere telefoons gedaan met de helpdesk. Ze “zouden” mij zelf terugbellen. Maar het wachten op een belletje is tot op heden tevergeefs. ‘s Avonds (na de kantooruren) blijkt de “specialist” er niet te zijn. Dus op een vrijdagnamiddag gebeld vanop het werk. Men zou mij binnen de 48 uren terugbellen. Maar omdat het vrijdag was kon dit wel maandag of dinsdag worden. We zijn intussen anderhalve week verder. Ik word er hopeloos van…
@Helpdesk : PLEASE…

Tenslotte betaal ik wel voor die service. Ik kon er nog geen bestand op zetten.


Reageer