Skip to main content
Antwoord

IP adres

• August 17, 2025
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Mijn ip adres is blijkbaar geblokkeerd…? foutmelding “445 Acces dinied under investigation for spam” ik kna enkele foute codes in te geven. Kan geen mails meer versturen vanop mijn pc, wel ontvangen.
herinstellen lukt ook niet.
Als ik op mijn gsm naar de wifi uitschakel en via het 4g netwerk mijn mail instel lukt alles perfect, mails ontvangen en verzenden op gsm.
Hoe geraak ik aan een nieuw pxs ip adres op mijn vaste pc?

mvg,

Patrick

Beste antwoord door Ppat

Merci,
ik heb idd nu een ander ip adres en kan terug mails verzenden.
ik heb modem uitgetrokken om +/- middernacht en om 16u 30 terug ingestoken.

ofwel heeft pxs iets gedaan met mijn melding….black list? daar heb ik geen info over.

bedankt alvast

mvg,

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 17, 2025

Fyi

Your IP address is in our blacklist | Proximus

= uw IP address van uw interlijn(BBox/internetbox) is op één of andere reden “blacklisted”

Removing your IP address from our blacklist

Once all the checks have been done, ask to have your IP address removed from our blacklist. If you don't know your IP address, surf to WhatIsMyIP to find your IP address. It is important to carry out all the checks because otherwise there’s a risk that your IP address will be automatically entered into our blacklist again.

We will remove your IP address from our blacklist as quickly as possible. If you have further questions, please contact us.

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Martin
  • August 17, 2025

• Auteur
  • Apprentice
  • August 17, 2025

ok,
Ik heb reeds een aanvraag gedaan op deze site.
Contacteer het Proximus Abuse Team | Proximus Groep

Ik vind het wel raar dat men dit zomaar blokkeert na enkele foute paswoorden in te geven.
Ik heb pxs 080022800 gebeld, de dame kon mij niet helpen….? lag niet aan pxs zei ze omdat een mail versturen via de web-pxs wel lukte……???
Dus ben ik zelf beginnen zoeken hoe dit op te lossen.
Hoop op een snelle deblokkering of ander ip adres, zo ik terug mails kan verzenden via pc.

mvg,

Martin
  • August 17, 2025

@Ppat 

Wat je ook kan proberen als oplossing: 
kontroleer eerst wat je IP adres nu is via bv. whatismyip.com

1. Koppel de internet box los van de stroom.

• Laat hem minstens 30 minuten tot enkele uren uitgeschakeld staan (soms zelfs een nacht als het kan).

• Hoe langer hij uit staat, hoe groter de kans dat Proximus je een nieuw IP-adres toewijst.

2. Sluit de internet box terug aan en controleer of je nieuw IP via bv. whatismyip.com vernieuwd is 

• Auteur
  • Apprentice
  • August 19, 2025

Merci,

ofwel heeft pxs iets gedaan met mijn melding….black list? daar heb ik geen info over.

bedankt alvast

mvg,

• Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • August 19, 2025

Merci,

bedankt alvast

mvg,