Skip to main content
Vraag

internetbox gereset

  • October 26, 2025
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Na probleem dat ik geen internet meer heb thuis contact opgenomen met Proximus . Deze gingen gisteren technieker sturen gezien het nodig zou zijn.  Omstreeks 21u terug contact opgenomen gezien geen technieker langst kwam,  ik kreeg dan de vraag om Internetbox te resetten en te wachten. Zou het probleem oplossen.  Nu 12u later nog steeds niets. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 27, 2025

@BDM,

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 27, 2025

@BDM 

De installatie voorzien op 23/10 kon niet uitgevoerd worden omdat de Fiber Termination Unit verplaatst moest worden.

Ben je hiervoor reeds gecontacteerd geweest?

 

Geert