Beste moderators,
Ik hoop dat er hier iemand met diepgaande technische kennis meeleest die mijn dossier kan escaleren naar de achterliggende engineering- of backoffice-afdeling. Mijn ervaring met de eerstelijns helpdesk is de afgelopen dagen helaas erg moeizaam verlopen.
Mijn situatie en de problemen waar ik tegenaan loop:
1. Internet Box+ in Bridge Modus krijgen
Ik probeer mijn nieuwe Internet Box+ in bridge-modus (of een werkbaar alternatief) te krijgen om mijn eigen geavanceerde netwerkrouter te gebruiken. Ik heb hier ondertussen met 5 verschillende medewerkers over gebeld. De voorlaatste medewerker begreep de technische complexiteit gelukkig volledig en gaf aan dat hij hiervoor rechtstreeks contact ging opnemen met de ontwikkelaar/engineering van de modem.
Toen ik vandaag terugbelde om de status hiervan op te vragen, botste ik helaas weer op de muren van de eerstelijnssupport. De medewerker die ik aan de lijn kreeg weigerde (of wist niet hoe) een bericht achter te laten voor zijn collega om mij te contacteren, en viel terug op de standaard flowcharts.
2. Slechte start met de hardware (verkeerde houder)
Als klap op de vuurpijl verloopt de fysieke installatie ook niet vlekkeloos. De installateur had geen muurhouder bij voor de modem. Na contact met 3 verschillende medewerkers zou er eindelijk een houder worden opgestuurd, maar vandaag bleek dit ook nog eens de compleet verkeerde houder te zijn.
Mijn vraag aan het forumteam:
Kan een van de moderators hier dit dossier oppakken? Ik zoek specifiek iemand die:
Mijn ticket kan doorsturen naar de achterliggende technische dienst (de collega die contact had met de modem-ontwikkelaar).
Kan nakijken of er op firmware-niveau een bridge-instelling of stabiele bypass kan worden geactiveerd voor mijn lijn/modem.
Ervoor kan zorgen dat de écht juiste houder voor mijn type modem alsnog wordt opgestuurd.
Mijn klantnummer staat ingevuld in mijn forumprofiel. Alvast heel erg bedankt voor de hulp om dit dossier uit de impasse te trekken.
Met vriendelijke groet,
internetbox+ bridge modus niet mogelijk
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.