Skip to main content
Vraag

Internetbox

  • November 22, 2025
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Een aantal weken geleden ontvingen wij, via de post en na ons tot de Proximus-winkel te Ninove te hebben gewend, een nieuwe internetbox. In de doos van die box zit uiteraard de box zelf en een adapter voor aansluiting op het stroomnet. Andere toebehoren zitten er niet bij en wij hebben de indruk dat die ontbreken. Op de verpakking staat vermeld dat de nieuwe naam van het netwerk en de nieuwe WIFI-code ons per SMS doorgestuurd werden, maar daarvan is er ook geen enkel spoor terug te vinden. Als 80plussers is het voor ons al moeilijk genoeg om om te gaan met de nieuwe technologie, laat staan deze te installeren. Kan er eventueel een technieker van Proximus bij ons langskomen ?

4 reacties

Martin
  • November 22, 2025

@Marnix Vanbraeckel 

Als het mogelijk is, vul zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan in je → ForumProfiel, zodat de PX-moderatoren u kunnen beter/vlotter verder helpen, zodat zij kunnen de beslissing nemen om evt een technieker te sturen.

In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: PX moderatoren komen ten vroegste maandag terug langs hier op het forum.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 24, 2025

@Marnix Vanbraeckel  Je kan dit zien en aanpassen via My Proximus ofwel bel je naar 080022800 optie 4 en daarna optie 1.


Ziezo, mijn forum-gegevens zijn aangepast.


Martin
  • November 24, 2025

 ​@Marnix Vanbraeckel  lukt het op de manier dat PX moderator ​@Luc.M het aangegeven heeft:

@Marnix Vanbraeckel  Je kan dit zien en aanpassen via My Proximus ofwel bel je naar 080022800 optie 4 en daarna optie 1.