Vraag

Internetabbonement niet zichtbaar in My Proximus

  • 26 February 2022
  • 10 reacties
  • 94 Bekeken

Beste,

In Januari schafte ik een internetabbonement aan. Deze maand verbruikte ik iets meer en geraakte ik wellicht aan de limiet, want het internet is plotseling zeer traag geworden.

In My Proximus wou ik even 20GB aanschaffen, maar ik kan het nergens doen, en in geen enkel tabblad is zichtbaar dat ik in de eerste plaats zelfs een internetabbonement heb.

Kan er hier iets aan gedaan worden?

Mvg,

Bruno


10 reacties

TUI: Al je producten zien in MyProximus | Proximus

indien het niet lukt dan ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  
 

@vdkhvb ik had nog iets toegevoegd aan mijn vorige post ivm alle producten zien

Ondertussen gedaan, dank je Martin.

Blijkt dat ik niet beheerder ben van mijn account, maar als ik dat probeer te worden dan zie ik twee problemen ;

  1. Ik heb een Pay&Go herlaadkaart en dat betekent blijkbaar dat ik niet beheerder kan worden.
  2. Als ik mijn klantennummer van mijn internet-factuur ingeef wordt er mij verteld dat dit niet het juiste is, wat zou impliceren dat ik twee aparte klantennumers heb. Ik heb het internetabbonement besteld vanuit mijn originele MyProximus account dus dit is wat verwarrend.

Een aantal weken geleden belde ik omdat ik nog geen facturen had gekregen voor mijn internetabbonement, maar dan vertelde men mij dat het internetabbonement er wel degelijk was (ondanks het feit dat ik dat niet in mijn account kon zien). Ik zal maandag nog eens bellen om dit op te klaren.

In elk geval bedankt voor de hulp.

@vdkhvb Het is inderdaad zo dat je voor elk Pay and Go kaart je een apart Myproximus account moet aanmaken dat volledig los staat van je MyProximus account waar je andere producten aan gekoppeld zijn zoals bv vast Internet , TV , vaste lijn, een gsm abo ….

Ok, en hoe log ik dan in in het account gekoppeld aan mijn internetabbonement? Het emailadres blijft uiteindelijk hetzelfde, hoorde ik een nieuwe aan te maken? Bedankt voor alle hulp.

Bleek dat er op mijn factuur een widget stond om een nieuwe account te activeren voor dit specifieke product ; had er over heen gekeken. Heb wel moeten Googlen naar de pagina waar ik kon activeren, want de link op de factuur (myproximus.be) werkte niet. Klantennummer bleef dezelfde.

Inderdaad er wordt door proximus nog op verschillende plaatsen verwezen naar myproximus.be waar een tijdje geleden deze link nog werkte, maar nu niet meer en het  nu https://www.proximus.be/login/nl/default.html geworden is!

of kortweg https://www.proximus.be/login/nl/

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel voor de ondersteuning @Martin . Is het gelukt zo @vdkhvb ? Groetjes, Antonella

Dank je wel voor de ondersteuning @Martin . Is het gelukt zo @vdkhvb ? Groetjes, Antonella

Ja alles is oké nu, ik kan volume bijkopen naar wens en mijn verbruik monitoren. Bedankt :)

Reageer