Vraag

internet zonder vaste ongebruikte vaste telefoonlijn

  • 15 November 2022
  • 12 reacties
  • 381 Bekeken

We beschikken over een internetabonnement internet Maxi,

 

Maar die is op een aangerekende maar nu ongebruikte telefoonlijn met hetzelfde telefoonnummer geplaatst.

 

Kunnen we deze vaste, maar ongebruikte telefoonlijn opzeggen en enkel het internet behouden?

 

Op deze manier zouden we €20.3554 exclusief 21% maandelijks kunnen besparen.

 

Hoe gaan we hiervoor te werk om dit zonder problemen te laten verlopen? waarvoor dank.


12 reacties

In afwachting van een reactie van een PX forummedewerker:

hier ondertussen wat info → vaste lijn | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@fotorama Dag,  opzeg op 30/11/2022? of wil je dit vroeger?

Mag per direct worden opgezegd,  indien dit ons internetabonnement, internet Maxi niet beïnvloed en laat verder lopen.

Reputatie 7
Badge +3

@fotorama vul je de klantgegevens in je profiel hier aan, zodat wij het nodige kunnen uitvoeren? Groetjes, Heidi

Geachte,

 

Ons klantnummer: 14xxx13

Lefebre BV

BTW nr BE 0 417 819 085

Laatste reeds betaalde factuur nr: 72xxxxxx51

Betreft,de niet meer in gebruik zijnde telefoonlijn  056 xxxx 73 opzeggen, indien geen negatieve invloed op ons internetabonnement Maxi. die we wensen te behouden.  Waarvoor dank bij voorbaat.

 

mvg.

@fotorama

Ter info: Om mogelijks misbruik te vermijden, best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag)
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editen door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Reputatie 7
Badge +3

@fotorama Ik zag dat er eerst een opzeg was ingeleid voor de telefoonlijn en nadien is deze terug geactiveerd.Is het de bedoeling dat de telefoonlijn toch actief blijft.Groetjes,Joel

Er werd telefonisch navraag gedaan, om na te gaan en vooraf te informeren of dit kon zonder het internetabonnement te verliezen.

Het is de bedoeling dat het opzeggen van deze lijn, geen invloed heeft op het internetabonnement die op hetzelfde nummer ( lijnnummer ) binnenkomt.

Indien dit kan, zouden we dit zeer op prijs stellen, als hiervoor het nodige werd gedaan.

 

mvg.

Reputatie 7
Badge +3

@fotorama Ik ga ervan uit dat op de telefoonlijn geen alarm, pabx of zo actief staat want anders gaat dat niet meer werken.Groetjes,Joel

Nee dat is niet het geval, enkel het internet is hierop aangesloten.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@fotorama De lijn gaat opgezegd worden op 30/11/22.Dit via order R000000110000NZA4N.Enkel het internet blijft dan behouden.Groetjes,Joel

Bedankt aan iedereen voor de snelle en correcte respons om tot deze oplossing te komen.

Reageer