Skip to main content

internet werkt niet


Vandaag weer een verschrikkelijke dag, constant weer weg vallen van internet en tv, dit is niet leuk en zeker savonds niet, en met de corona vind het verschrikkelijk 😢😢

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • 33949 reacties
  • 21 maart 2020

je zou al kunnen proberen door eerst de toestellen te heropstarten

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

je kan ook altijd proberen om via de helpdesk hulp te krijgen indien het niet lukt die kun je bereiken tijdens het weekend op het gratisnummer 0800 22 800


Martin
  • 33949 reacties
  • 21 maart 2020

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 maart 2020

Dat heb ik jammer genoeg al 3 keer moeten doen vandaag, bedankt voor uw reactie 😊


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1296 reacties
  • 21 maart 2020

Ik heb het vandaag nog bij iemand gedaan : de digibox viel regelmatig uit, gewoon alle verbindingen en zeker die van de voeding van de box terug goed gestoken, en het was over. En niet meer out.


Forum|alt.badge.img+3

Een andere mogelijkheid is bij zowel de decoder(s) als bbox3 gedurende een 5 tal minuten de stroomadapter uit het stopcontact halen en dan terug insteken.


Martin
  • 33949 reacties
  • 21 maart 2020

@wenneke28 best dat iemand van proximus zelf uw lijn eens chect als er fouten optreden 

maar pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs op het forum.

anders  kun je morgen bellen naar de helpdesk dat ze de lijn eens bekijken op fouten 0800 22 800


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 23 maart 2020

Wendy, 

Ik zie niets van signaal op deze bbox komen. Zit dit toestel momenteel in de stroom?