Skip to main content
Vraag

Internet storing (hetzelfde probleem)


  • Apprentice
  • 3 reacties

Beste  

Sinds gisteren namiddag werkt ons vaste internet opnieuw niet. De tijdelijke oplossing van afgelopen weekend blijkt niet stand te houden.  

Hoewel de MyProximus-app aangeeft dat alles in orde is, ervaren we nog steeds hetzelfde probleem. De oorzaak lijkt duidelijk: de kabels in onze straat zijn beschadigd als gevolg van de werken aan de nieuwe voetpaden.  

Kan u dit zo snel mogelijk nakijken en een duurzame oplossing voorzien? Alvast bedankt voor uw hulp.  

Met vriendelijke groet

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • 34065 reacties
  • 18 juni 2025

PS: Dit nieuw bericht is het vervolg van het vorig afgesloten bericht

→ internet heel traag, ook na verandering van het modem. Waar is Proximus hulp | Proximus Forum


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2251 reacties
  • 18 juni 2025

@JCLRK 

Je bent inderdaad betrokken bij een algemene storing ten gevolge van een kabelbeschadiging.

De technici voorzien dat deze ten laatste hersteld zal zijn op 20/06.

 

Geert