We hebben problemen gehad met onze PXS lijn. Er zat vocht op de kabel in onze straat. Er waren verschillende gezinnen geimpacteerd. Onze vaste lijn was dood, internet viel om de haverklap uit en dus uiteraard ook PXS TV.
Probleem is gemeld op 25 augustus. Ik kreeg te horen dat er lassers moesten langs komen, maar dit werd steeds via SMS gezegd dat het probleem later ging opgelost zijn. Niemand op de klantendienst/technische dienst kon een duidelijk antwoord geven wanneer er effectief lassers gingen langskomen.
Dat is eindelijk vorige week gebeurd (20 September maw bijna een maand later). De techniekers/lassers hebben het probleem opgelost. Hoera!
Door de langdurige problemen is onze snelheid terug gezet naar 24 mbit. Volgens de techniekers zou dit snel (na een aantal dagen) terug omhoog moeten gaan naar de maxiumsnelheid wat rond de 50mit zat voor de problemen.
Indien het niet zou lukken zou een eenvoudig telefoontje naar de technische dienst dit kunnen aanpassen.
Ik heb dus net gebeld (na ongeveer een week) want de snelheid is nog steeds beperkt tot ong 20 mbit en daar kreeg ik te horen dat dit automatisch gebeurd, maar dat ik wel 3 (DRIE) maanden moet wachten. Er kan manueel niets aangepast worden volgens de persoon die ik sprak.
Ik voeg ook even een screenshot van de snelheid toe.
Ondertussen betaal ik wel steeds correct de facturen en dan is deze dienstverlening echt niet goed.
Iemand enig idee hoe dit toch opgelost kan worden?