Vraag

internet probleem

  • 13 August 2020
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Ik ben al canaf 11 augustus aant wachten totdat julie mijn internet terug activeren ik ben aant bellen, mailen, chatbot, zelfs twitter maar er word niks opgelost mijn internet staat op laag verbruik ( rekening is betaald blijft op in behandeling staan) nu de 12de al gebeld en ze zeggen meneer dat word opgelost, ja een oplossing van men klote want internet was nogsteeds slecht nu zijn we de 13de en u hoeft geen 2x te raden wat er aan de hand is maar voor als u het niet snapt is het internet nog steeds slecht terwijl op alle 2 de dagen werd gezegd meneer we lossen het op zodra u thuis bent (omdat ik van 9 tot 5 werk) is uw internet terug normaal, ik vraag mij waarvoor ik betaal als dit gezever zo blijft door gaan de app zegt zelf de betaling is in behandeling het is van mijn rekening afgegaan maar men internet is nog steeds zo traag als iets ik kan nog niet eens mijn Gmail openen youtube laad hij compleet niet. 

 

Ik heb de router ook al gereset kijken of het daar misschien aan lag maar is het ook niet, als de mensen daar nog niet eens op 1 knop kunnen duwen voor het internet terug te activeren al 2 dagen  vraag ik mij toch wat julie daar eigenlijk doen. Dit probleem heb ik nooit niet gehad toen ik bij telenet zat en ben aant overwegen om terug te gaan naar telenet dan moet ik maar wat meer betalen maar dan weet ik tenminste dat ik ook de service waarvoor ik betaal ook krijg.

 

En dat bellen naar de klanten service is ook 10x niks ik had rond 18.30 gebeld zegt het bandje het is druk, oke geen probleem kan gebeuren erna word ik na 10 minuten in de wacht gezet dus ik dacht mooi bijna aan de beurt 10 minuten later word de lijn gewoon verbroken geen boe geen ba niks niet.

Sorry als ik het zeg maar op dat moment had ik toch zoiets van gooi uzelf in het kanaal he man 


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Morgen zal er wel een proximusmedewerker uw verhaal lezen en beoordelen. Voor mij was het wel heel lang. Maar het is al laat en nog te warm. 

Om u gemakkelijk te vinden is het wel nodig om uw forumprofiel aan te vullen met klantnummer, telefoon en/of gsm, ….

Maar in het kanaal springen zou ik niet doen, je mag ten andere niet zwemmen in rivieren en kanalen.

Reputatie 6
Badge +3

Hey Rennee,

zoals Cvanloon zegt, kan u uw profile vervolledigen met uw klantennummer of telefoonnummer zodat we uw gegevens kunnen nakijken.

het is al opgelost door iemand genaamd Bram volgens hem heeft proximus een factuur van mij vernaderd naar een andere datum en hij heeft dat terug tegoei gezet wel raar dat julie zomaar in de gegevens alles zo kunnen aanpassen dat julie de factuur op datum kunnen veranderen enzo maja het is geregeld dus het is goed alleen frustrerend dat het zo lang geduurd heeft

Reputatie 6
Badge +2

Met dank aan Bram! Veranderen is meestal oplossen, niet foefelen. Soms mag men ook eens tevreden zijn, pas toch op voor een maagzweer!

Reageer