Skip to main content
Beantwoord

internet heel traag, ook na verandering van het modem. Waar is Proximus hulp

• Apprentice
  • 3 reacties

Sinds zaterdag, ben ik zonder snel internet. Van 100/30 naar 25/3 Mbps!! Ik kan niet meer thuis werken of TV gebruiken. Ik probeerde om Proximus te contacten maar zonder succes. Idioot  AI!!. Ik heb mijn V3 bij een Internet Box veranderd maar snelheid is niet terug normaal !

wat is het gebeurd bij Proximus? Waar is uw dienst status? is er nog humanen daar?

Beste antwoord door JCLRK

Probleem was vandaag opgelost. Brave man werkte de hele dag onder de zon. 👍

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 34042 reacties
  • 13 juni 2025

@JCLRK 

• Omdat de PX moderatoren u lijn eens zouden kunnen natrekken/verder helpen,  als zij hier de draad terug opnemen:
    Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
    Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Bedoel je dat de snelheid zeer traag geworden is nadat je bbox3 of bbox3V+ vervangen werd door een Internet box?.
  • Heb je de bbox/Internetbox al eens → gereset 

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 13 juni 2025

ForumProfiel is nu bijgewerkt.

Het internet was al traag geworden het afgelopen weekend. Ik dacht dat het een synchronisatieprobleem was en bestelde een nieuwe box. Maar zelfs met de nieuwe box is het internet nog traag. Hulpdienst vraagt me om terug te bellen na de installatie als het traag blijft. Hier ben ik nu in de forum als ik heb moeilijkheid om hen te contacten.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2243 reacties
  • 13 juni 2025

@JCLRK 

Je aansluiting is getroffen door een degradatie van het kabelnet (veroorzaakt door wegwerkzaamheden, storm, overstroming, enz...) 

Onze technici werken aan de herstelling van deze kabelbeschadiging. 

Deze herstelling zou ten laaste tegen 20/06/2025 afgerond moeten zijn.

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 13 juni 2025

Wel. 2 weken voor het reparatie! Mss, de kost van de nieuwe modem kan geofferd worden als een commerciële geschenk.

Mag je ook zien wanneer glasvezel gaat komen? Nu al 2 jaren dat de buisen liggen onder de grond in ons straat.

bedankt.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 15 juni 2025

Probleem was vandaag opgelost. Brave man werkte de hele dag onder de zon. 👍