ForumProfiel is nu bijgewerkt.
Het internet was al traag geworden het afgelopen weekend. Ik dacht dat het een synchronisatieprobleem was en bestelde een nieuwe box. Maar zelfs met de nieuwe box is het internet nog traag. Hulpdienst vraagt me om terug te bellen na de installatie als het traag blijft. Hier ben ik nu in de forum als ik heb moeilijkheid om hen te contacten.
@JCLRK
Je aansluiting is getroffen door een degradatie van het kabelnet (veroorzaakt door wegwerkzaamheden, storm, overstroming, enz...)
Onze technici werken aan de herstelling van deze kabelbeschadiging.
Deze herstelling zou ten laaste tegen 20/06/2025 afgerond moeten zijn.
Geert
Wel. 2 weken voor het reparatie! Mss, de kost van de nieuwe modem kan geofferd worden als een commerciële geschenk.
Mag je ook zien wanneer glasvezel gaat komen? Nu al 2 jaren dat de buisen liggen onder de grond in ons straat.
bedankt.
Probleem was vandaag opgelost. Brave man werkte de hele dag onder de zon. 👍