Binnenkort ontvang ik een nieuwe Internet Box ter vervanging van mijn oude Bbox3/T.
Ik heb begrepen dat de Internet Box niet toegankelijk is via 192.168.1.1
Op welke manier kan ik de wifi-naam en wachtwoord van de Internet Box aanpassen naar dezelfde naam en wachtwoord als nu? En mag ik er dan van uitgaan dat gekoppelde apparaten zonder volledig herverbinden weer normaal funktioneren? De man in de chat beweerde dat ik ALLES opnieuw moet koppelen vanaf nul, maar dat kan ik moeilijk geloven.
En als die naamsverandering moet gebeuren in de MyProximus-app, hoe snel zal mijn oude Bbox3 in die app vervangen worden door de Internet Box?
Dank bij voorbaat allemaal.
Internet Box vervangr oude B-Box3/T: wat met bestaande wifi-gekoppelde apparatuur?
Beste antwoord door Martin
We hebben inderdaad het goed nieuws hier → b-box 3 /T zeer zwakke wifi | PF gelezen.
Normaal als je wifi-code niet de zelfde is als die van je oude zou je een sms(of mail) moeten ontvangen met de nieuwe code en dan kan je via → myproximus/proximus+ (web of app-versie) die nieuwe code zelf aanpassen naar de oude code van je oude bbox3, zodat je niks moet aanpassen.
_Verbind je toestellen_
Je wifi-codes werden je via sms toegestuurd.
Selecteer op je computer, tablet of smartphone de wifi-netwerknaam.
Geef je wifi-wachtwoord in om de verbinding tot stand te brengen.
Beheren van je instellingen en je wifi-toegangscodes via proximus.be/myinternet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.