@DannyB Dag Danny dit zou nu in orde moeten zijn. Kan zijn dat je alles eens moet herstarten. Je gaat ook een email ontvangen van de wijziging wat ik gedaan heb ( er staan daar kosten op) maar daar moet je je niets van aantrekken. Groetjes Luc
Hallo Luc, inderdaad de Internet Box+ word nu herkend en alle configuratie parameters zijn er. Hartelijk dank voor je tussenkomst.
Geheel terzijde, maar ik wil het toch graag vermelden voor de verantwoordelijken van de help desk : spijtig dat ik wel met 7 of 8 verschillende L1 help desk operatoren gedurende 2 dagen heb moeten uitleggen wat er niet was/ontbrak (en die niet begrepen waarover het ging) om dan uiteindelijk bij jou terecht te komen.
Nogmaals, bedankt voor je interventie en feedback.
Groetjes,
Danny
Spijtig voor de forumleden dat we de oplossing niet meegedeeld krijgen!
Tenzij het iets is dat je zelf niet kan in orde brengen en er iets moet ingesteld worden bij PX zelf?
@Martin Er is bij ons administratief iets aangepast waardoor de instellingen nu wel zichtbaar zijn. Dus inderdaad niks wat je als klant zelf kan doen.
@DaisyS toch bedankt om ons dit mee te delen.