Skip to main content
Vraag

Internet Box +

• July 17, 2026
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

Begin juni is men bij mij Fiber + Giga komen installeren. Men heeft toen de oude internet Box + geïnstaleerd. Deze kan geen WiFi 7 aan. Volgens de nieuwe packs van PX krijgt men nu bij een Flex + Giga of Ultra pack een nieuwe Internet Box + (De oude Internet Box + 7) die wel WiFi 7 aankan.

Ik zit nu al meer dan 2u op de chat van PX en er is blijkbaar niemand die mij begrijpt.

Kan ik deze nieuwe internet box + krijgen? Zo neen, waarom maakt men er dan reclame van op de website van PX.

2 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 17, 2026

@Paul_050  Dag Paul, ik zie dat er iemand mee bezig is. Ik heb je post in haar case gezet. Groetjes,

Martin
  • July 17, 2026

FYI: het was in ieder geval voorzien voor de tweede helft van 2026:

Naar een geleidelijke uitrol

Na de pilootfase in november zullen Ultra Fiber-klanten, vanaf eind december 2025 progressief als eersten kunnen gebruikmaken van de Wi‑Fi 7 tri-band technologie. Bestaande Ultra Fiber-klanten, in de loop van de eerste maanden van 2026 worden uitgenodigd om te upgraden naar een Internet Box + Wi‑Fi 7 van de nieuwste generatie, zodat ook zij kunnen profiteren van de verbeterde prestaties van Wi‑Fi 7 tri-band. De uitrol naar Giga Fiber-klanten is voorzien voor de tweede helft van 2026.