Ben bezig met mijn huis in te richten met meer Domotica. Shelly, WIFI-6 en Mesh. Proximus beschikt over de nieuwe Internet Box om hiermee te kunnen werken, maar ze vertikken het om mijn oude router om te ruilen voor deze nieuwe Internetbox. Ook al ben je meer dan 40 jaar klant. Ik zit dus nu vast met mijn nieuwe spullen omdat Proximus niet wil meewerken.
De reden is gewoon omdat het voor het moment nog niet mogelijk is om de bbox4 als DIY te installeren.
Maar er wordt eraan gewerkt omdat dit zou mogelijk worden net zoals met de voorgaand bbox’en
Daarom dat dit wel kan bij nieuwe aansluitingen waar er een technieker aan te pas komt die dan de installatie van de bbox4 kan uitvoeren.
Ik heb geen probleem met een technieker aan huis. Welkom zelfs
Gewoon de reactie van een Proximus forummedewerker (moderator) afwachten dan.
NB: hun laatste antwoord gisteren was bv het volgende:
HadewychT schreef:
Via My Proximus zal je dezelfde geavanceerde instellingen kunnen aanpassen als in de B-box 3.
Op dit ogenblik worden er nog geen internetboxen gegeven aan bestaande klanten tenzij eventueel nodig bij een storing waar een technieker ter plaatse komt.
Via de pilot hebben we de gebruikerservaring getest en feedback gekregen. Hieruit bleek bijvoorbeeld dat er voor de lancering nog verfijningen moeten gebeuren voor bestaande klanten, om een vlotte intallatie te kunnen verzekeren. Bij nieuwe klanten is de situatie eenvoudig of wordt je geholpen door een technicus.
Gezien de huidige economische situatie is het aanbod van uitrusting beperkter. We nemen op dit moment liever geen risico's met onze voorraden.
Martin bedankt voor je reactie. Ik begrijp de inhoud, maar op deze manier gaan er wel klantjes weg bij Proximus omdat er op “de markt” routers (anders dan bij Proximus) worden aangeboden waarbij wel WIFI-6 , Mesh etc. kan worden geinstalleerd
Ik weet trouwens niet of de ondersteuning voor Mesh al in orde is nu, enfin we wachten best hun antwoord af.
NB: Je kan ook inderdaad een eigen router naar wens achter de bbox3 plaatsen Je privérouter instellen als draadloze router | Proximus
Ik dacht niet dat het een collega van u was, anders had hij niet geschreven dat hij zelf ook wacht op een reactie van Proximus.
En die reactie wil niet zeggen dat ik daar tevreden mee ben. Als dat ook de reactie is van Proximus, dan ben ik zeer teleurgesteld in het gemakkelijk afkomen met een antwoord. Doe eens een effort en zorg ervoor dat de klanten krijgen wat ze vragen wat op de normale Telecom markt al heel normaal is.
Op deze wijze omgaan met je klanten “van ja sorry, maar…….,” ga dan in de leer bij aanbieders die wel het gevraagde leveren.
Martin, mijn excuses.
Hoewel ik zeer begaan ben met alle vormen van levensstijl en deze ook accepteer, betrap ik me er op dat ook in de val kan lopen door een zij een hij te noemen.
Martin, mijn excuses.
Hoewel ik zeer begaan ben met alle vormen van levensstijl en deze ook accepteer, betrap ik me er op dat ook in de val kan lopen door een zij een hij te noemen.
Het gaat niet over Martin maar over mij
één ding is zeker dat we mensen zijn aangezien we fouten maken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.