Ik probeerde reeds alle opgegeven mogelijkheden om mijn skynet mails via Outlook in te geven.
Dit is het scherm om in te vullen in Outlook, komt wel niet volledig overeen met de beschrijvingen via het proximus forum.

Graag wat hulp.
Ik probeerde reeds alle opgegeven mogelijkheden om mijn skynet mails via Outlook in te geven.
Dit is het scherm om in te vullen in Outlook, komt wel niet volledig overeen met de beschrijvingen via het proximus forum.
Graag wat hulp.
Beste antwoord door Martin
Nog een oplossing die hier ooit gepost werd
Outlook 2016 , procedure instellen voor Proximus Email.
Onderstaand procedure kan je alleen uitvoeren als in Outlook 2016 al een account bestaat,
want bij opstarten van Outlook voor de eerste keer, krijg je heel andere vensters te zien dan
deze beschreven in de Proximus procedure (note=1), je kan dit omzeilen door bv. een ander
zoals hotmail(note=2) of gmail account aan te maken en eens deze af is, gewoon onderstaande procedure volgen.
Opgelet:
bij instellen van versleuteling (uitgaande mail) op STARTTLS
verandert het poortnummer naar 25, en moet je opnieuw 587 invoeren.
Na het beeindigen van de instellingen bet Outlook afsluiten pc hertarten.
note:
https://support.office.com/nl-nl/article/E-mail-in-Outlook-instellen-6e27792a-9267-4aa4-8bb6-c84ef146101b
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.