Vraag

Installatie internet

  • 9 February 2023
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Even een vraagje ,

 

Vorige week had in contact met proximus voor zelfaansluiting internet,

er werd me toen gezegt dat dit mogelijk was en er is ook nagekeken op het adres zelf.

Vandaag de aanvraag gedaan en wordt me gezegt dat er toch een technieker moet komen.

Ik woon namelijk in een appartementsgebouw met +-50 appartementen , heeft deze technieker enkel toegang nodig tot de kelder voor de algemene aansluiting; of moet hij ook in het appartement zelf zijn?

 

Mvg Beckers Thomas


3 reacties

@Beckers Thomas Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, om dit verder te kunnen onderzoeken waarvoor de technieker moet langskomen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Martin heb net mijn profiel geupdate met de gevraagde info.

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Beckers Thomas Deze zou ook even bij jou binnen moeten zijn om een check te doen als alles werkt als deze vertrekt.Groetjes,Joel

 

 

Reageer