Skip to main content

Dit is eigenlijk geen vraag.

Ik ben vandaag thuis gebleven zodat we aangesloten zouden worden op het proximus netwerk.

De installateur is niet komen opdagen.

Het kan zijn dat de installateur het te druk had, maar:

  • Niet aangebeld
  • Geen briefje in de bus
  • Geen telefoontje
  • Geen email

Ook, omwille dat proximus er voor kiest om contact zo moeilijk mogelijk te maken, en er voor te zorgen dat mailen niet kan, kies ik er voor om alle aangevraagde services te annuleren.

Dit zijn onze dossiergegevens:

Klantennummer: 29405679 (al zijn we nog niet officieel klant)

Orderreferentie nummer: SHE_R000000110000RLYOV-1

Installatie op lijnnummer: 093390499

Het installatieadres geef ik hier niet op.

Dat zouden jullie moeten kunnen achterhalen op basis van de gegevens hierboven.

Normaal gezien zou er een netwerkinstallatie bijkomen van zodra de fysieke connectie gerealiseerd zou zijn, maar dat mag dus ook geannuleerd worden.

 

Met vriendelijke groeten,

Jelle

__PRESENT

@JPEN 

Ter info: pas maandag zullen de Proximus forummedewerkers (moderatoren)  je hiermee kunnen verder helpen aangezien ze niet tijdens het weekend op het forum komen.


@Martin 

Bedankt Martin!!!

Ik vermoed dat zij dit ten vroegste dinsdag zullen bekijken, maar dat is niet zo’n probleem.

Alvast bedankt!


@JPEN  Onze excuses, wij hebben dit geeascaleerd IM12424089. Men neemt contact met u op.

 


Reageer