Zijn er weer algemene problemen met web-mail inloggen lukt voor de zoveelste keer bij mij weer niet.
mam,man wat een miserie toch.
inloggen op dit forum lukt dan weer wel.
Zijn er weer algemene problemen met web-mail inloggen lukt voor de zoveelste keer bij mij weer niet.
mam,man wat een miserie toch.
inloggen op dit forum lukt dan weer wel.
probeer het morgen misschien nog eens.
ja ik weet dat het vorige week gestart is had toen ook die problemen.Gisteren en zelfs vandaag werkte het nog perfect.
nu weer dezelfde problemen ofwel geeft het aan verkeerd wachtwoord ofwel blijft het wieltje oneindig draaien om dan na een tijd in time out te gaan
bij lukt het weer niet om in te loggen, deze morgen wel , nu weer niet
Zou goed kunnen dat ze bij PX er aan het sleutelen zijn, want logins worden niet herkend.
Heb jij dan ook problemen met webmail?
Op mijn vaste pc gebruik ik dreammail pro en dat werkt perfect enkel als er problemen zijn de helpfunctie is in het chinees.
Op mijn laptop maak ik gebruik van webmail.
Hoelang zijn die problemen er nu al met webmail dat kan toch zo niet verder.
het lukt niet via webmail en nu gaat het ook niet via outlook, want daar kan ik ze soms wel lezen, nu kan ik geen een email lezen heel vervelend, want ik verwacht wel elke dringende
Heb jij dan ook problemen met webmail?
Op mijn vaste pc gebruik ik dreammail pro en dat werkt perfect enkel als er problemen zijn de helpfunctie is in het chinees.
Op mijn laptop maak ik gebruik van webmail.
Hoelang zijn die problemen er nu al met webmail dat kan toch zo niet verder.
Het is zeker niet dat de logins niet kloppen want op mijn mailclient Thunderbird op de laptop werkt met de zelfde Logins, en werkt ook zonder probleem.
juist nog eens geprobeerd,geeft aan DIENST TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR PROBEER LATER OPNIEUW
op dreammail werkt het ook perfect bij mij
Dus er zal voor webmail niks anders opzitten dan geduld hebben tot PX het gefikst heeft!
hier ook geen verbinding met webmail
Ik kan niet inloggen op webmail (doet niks) maar via Thunderbird is er wel toegang tot mijn skynet mail. M.a.w. webmail werkt, maar inloggen via een browser niet.
Ik zeg het maar, ik gebruik geen Outlook, heb dat nooit iets gevonden. Zelfs op mijn werk-pc heb ik zolang mogelijk - tot systeembeheer de installatie onmogelijk maakte (nieuwe laptop) - altijd Thunderbird gebruikt.
Op dit moment doen er zich nog steeds algemene problemen voor op de webmail en de mail app.
Dit wordt gemonitord door de experts.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
We houden jullie op de hoogte.
Geert
is er ondertussen al meer nieuws bekent over de problemen met webmail en een oplossing hiervoor?
dit probleem sleept al jaren aan als ik de archieven op dit forum mag geloven,dringend tijd dat hier een oplossing voor word gevonden.
ik kan alternatieven gaan zoeken( zoals sommige hier vermelden waar opzich niets mee verkeerd is) om ander mailprogramma te installeren,maar voor mij is dit allemaal chinees,wat wil zeggen als het werkt ok,werkt het niet problemen en moet ik iemand lastig vallen om het op te lossen ook al om iets verkeerd te doen en meerdere problemen te veroorzaken.ik denk dat ik op dat gebied niet de enige ben.
TER INFO, momenteel werkt het weer niet .
Ter info: Het inloggen lukt wel maar het is heel lang wachten vooraleer alles inlaadt en bij sommigen laadt het niet volledig in en krijgen de melding van “Timeout”
als ik bij mij adres en wachtwoord intik en duw op inloggen reageert die gewoon zelfs niet na een paar maal duwen, krijg krijg ook geen wieltje dat draait
IK zie ook in eerste instantie niks regeren maar als ik dan na een lange tijd kijk is die toch ingelogd maar geeft een melding dat er problemen zijn met de service
Er doen zich nog steeds algemene problemen voor op de webmail en mail app van Proximus en Scarlet.
Onze expert diensten werken hieraan.
Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
TBI: voor het ogenblik werkt webmail.proximus.be maar als je mail wilt openen duurt het wel 10sec voor de inhoud te voorschijn komt.
NB: ik heb nu ook in mijn webmail.proximus.be doorsturen ingesteld naar mijn mail.google.com tot de perikelen met PX webmail opgelost zijn.
Op dit moment doen er zich geen algemene problemen meer voor op de mail van Proximus of Scarlet.
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.