Inloggen webmail

  • 3 September 2019
  • 15 reacties
  • 2370 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Kan niet inloggen op de Proximus Webmail met mijn bestaande onveranderde skynet gebruikersnaam en wachtwoord, dezelfde inloggegevens als van MyProximus klantenzone.

Wanneer ik op MyProximus naar mijn producten bij Proximus Mail kijk zie ik mijn 3 skynet mail aliassen staan, alleen staat niet ik maar het mail adres van mijn dochter in de linkse kolom als hoofdaccount, waar ik voorheen stond, kan dit blijkbaar niet wijzigen.

Op Windows Live Mail op de pc werkt alles perfect, ook op de telefoon.

mvg.

15 reacties

Ter info: je zegt: mail adres van mijn dochter in de linkse kolom als hoofdaccount, waar ik voorheen stond, kan dit blijkbaar niet wijzigen

Dit is bij mij een tijd geleden ook veranderd en kun je inderdaad niet zelf aanpassen, maar heeft geen gevolgen om in te loggen.

Je zou het eventueel kunnen proberen op te lossen door je mail wachtwoord te veranderen...
Reputatie 7
Badge +4
Zoals Martin aangeeft kan je een nieuw mail wachtwoord aanmaken via je MyProximus account. De procedure kan je terugvinden via de link Nieuw mail wachtwoord .
Achteraf ga je wel het nieuwe wachtwoord ook moeten instellen bij je windows live mail en op je telefoon. Meer info kan je terugvinden via mail instellen
Reputatie 5
Badge +3
Blijft mijn @skynet.be mail adres hetzelfde? Blijf het raar vinden dat het nu opeens niet meer gaat, tijdje geleden ging alles nog goed, ik gebruik dezelfde gegevens van op mijn activeringbrief van Belgacom nu Proximus.
Reputatie 7
Badge +3
@jdm_01

ik zal je mailaccount eens nakijken. Je mag je klantnummer aan je profile toevoegen aub.

Geert
Reputatie 5
Badge +3
@Geert,

Is toegevoegd.

mvg
Reputatie 7
Badge +3
@Geert,

Is toegevoegd.

mvg


Ik heb je mailaccount nagekeken alles lijkt in orde, ik vind ook niets terug in de historiek.
Alles lijkt OK te zijn.

Je kan mails verzenden en ontvangen nu?

Geert
Reputatie 5
Badge +3
Ok zal proberen in te loggen. Laat je iets weten

mvg
Reputatie 5
Badge +3
Neen, kan nog steeds niet inloggen op de Px webmail met mijn gebruikersnaam en wachtwoord die dezelfde zijn van MyPx. die ik altijd gebruikte zonder problemen,********@SKYNET plus wachtwoord door jullie toegewezen. (activeringsbrief)
met WLM geen enkel probleem.

mvg
Reputatie 7
Badge +3
Neen, kan nog steeds niet inloggen op de Px webmail met mijn gebruikersnaam en wachtwoord die dezelfde zijn van MyPx. die ik altijd gebruikte zonder problemen, fb888213@SKYNET plus wachtwoord door jullie toegewezen. (activeringsbrief)
met WLM geen enkel probleem.

mvg


Dan kunnen we je het best eens terugbellen.
Past het dat we jou binnen 10 min eens opbellen op het GSM nr. dat terug te vinden is op je profiel?
Je moet zeker een factuur bij de hand houden (voor een controle).

Geert
Reputatie 5
Badge +3
OK
Reputatie 5
Badge +3
Opgelost! De gebruikersnaam is wat veranderd, fb…..@SKYNET is nu fb……@skynet.be geworden. Het eerste werd altijd voor mail gebruikt, ook op de vroegere skynet webmail, en nog altijd voor myproximus.
Ben daar niet van op de hoogte gebracht, raar!
Na zelf zoeken toch kunnen oplossen.

mvg
Maar wil dit zeggen dat je vroeger inlogde op webmail met fb…..@SKYNET en je nu moet inloggen met fb……@skynet.be of begrijp ik je uitleg verkeerd?
Reputatie 5
Badge +3
Inderdaad, paar keer getest, om in te loggen op myproximus is het nog altijd het eerste.
Het is toch zo dat men vroeger op de skynet webmail moest inloggen met dezelfde gegevens als je MyProximus account? Of ben ik nu zo verkeerd?

mvg
Ik log inderdaad nog altijd in op beide (MyProximus en Wemail) met de zelfde loginnaam.
En dat is voor beide ********@skynet.be
Reputatie 5
Badge +3
Heb MyProximus aangepast met dezelfde gebruikersnaam als de Webmail.

Reageer