Skip to main content
Vraag

Inloggen Proximus mail

  • 11 februari 2022
  • 7 reacties
  • 2766 Bekeken

PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1

Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen bij proximus mail na elke nieuwe opstart?

This topic has been closed for comments

7 reacties

Martin
  • 33553 reacties
  • 11 februari 2022

Hoogst waarschijnlijk wegens de problemen met mail → UPDATE 09/02 : over het e-mail probleem en de oplossing ervan!

Heb je het zowel voor in de webmail versie al  in een mailclient versie zoals thunderbird/ outlook enz...


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 89 reacties
  • 11 februari 2022

Beste

Heb ook een probleem om de proximus mail van mijn vrouw in outlook te verwerken.

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 11 februari 2022

@PaulBonnyns 

Je het doorgeven in het webformulier, dan bekijken we dit.

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_email_PERT/particulieren/r-orphans/forms/email-pert.html

 

Groeten

Geert


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 11 februari 2022

Ik krijg geregeld volgende melding 'je sessie is verlopen '  ik verwijder dan de Proximus Mail app, installeer die dan opnieuw en meld me terug aan met ons wachtwoord. De melding komt na een tijd terug en kan ik weer opnieuw beginnen. Is dat nog normaal??? Ik heb ondertussen het webformulier ingevuld 

 

Mvg. Omie


Martin
  • 33553 reacties
  • 11 februari 2022

FYI: Na het invullen van het webformuier kan het 14 tot 48 uur duren voor het opgelost is.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 18 februari 2022

@Omie Ondervind je dit probleem nog, of is het ondertussen in orde? 


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 89 reacties
  • 18 februari 2022

Beste

 

Heb het adres toegevoegd aan hotmail-outlook en de synchronisatie werkt tot nu toe.

Toch bedankt.

 

Paul