Vraag

Inloggen op Eleven sports app en website

  • 19 August 2020
  • 1 reactie
  • 2289 Bekeken

  • Practitioner
  • 26 reacties

Ik ben geabonneerd op Eleven Sports via de optie All Sports. Als ik op de website of de app wil gaan moet ik eerst een betalend plan kiezen  om een id met wachtwoord te creëren en de optie “Allsports” staat er niet tussen de verschillende opties. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?


1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Is er geen mengeling van een aantal zaken.

Eleven Sports is de rechtenhouder van oa het Belgische voetbal, maar verkoopt die rechten aan oranje, Proximus, Telenet en nog een paar prutsen zoals samenvatting van matchen. Als je naar het voetbal wil zien rechtstreeks via Eleven Sports dan kan dat op een PC of tablet via hun website of een app waar er dan een betalend plan moet geselecteerd worden, en betalen per maand of per jaar. De te betalen som is afhankelijk van de formule die je kiest. Dan krijg je een login en paswoord.
All sports is een pak of optie verkocht voor 16.99 €  door Proximus aan zijn klanten, en daarin zit oa het Belgisch voetbal in. Als je daarop geabonneerd bent kun je naar die Belgische matchen zien op de kanalen 111, 112,, en 113. Maar ook op 101, …..kun je allerlei sporten zien. Kijk dus eerst op Proximus op tv naar bvb 111, als dat lukt is het OK en dan kun je Eleven Sports vergeten. 
Je moet uiteraard geen twee keer betalen. 

Reageer