Vraag

Inloggen in bbox 4

  • 9 May 2022
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Dag allen,

 

Na een handvol mensen van de helpdesk te hebben geraadpleegd, probeer ik het eens op het forum.

 

Ik ben kersverse Proximus klant en probeer in te loggen in mijn modem om zo port forwarding in te stellen. Ik vond een artikel terug omtrent de bbox 3 dat je het username en password terug kan vinden op de achterkant van de modem. Het toeval wilt nu dat ik een bbox 4 heb en daar geen enkele nuttige informatie op terug te vinden is. Alleen part/stock nummer en MAC adres. 

1 van de 5 mensen die ik sprak zei zelfs dat het niet meer mogelijk was om in te loggen in de modem. Dus port forwarding is ook niet meer mogelijk? Ik word van het kastje naar de muur gestuurd helaas.

Alvast bedankt,

Jasper


4 reacties

Ter info: Als je in de interface wilt geraken van je bbox4 moet dit via Myproximus gebeuren daarom dat je niet meer kunt inloggen via User en Wachtwoord dat bij de oudere bboxen op een label van de bbox zelf stond.

Ter info: Als je in de interface wilt geraken van je bbox4 moet dit via Myproximus gebeuren daarom dat je niet meer kunt inloggen via User en Wachtwoord dat bij de oudere bboxen op een label van de bbox zelf stond.

 

Helaas is er op MyProximus niets te zien omtrent port forwarding. Onder Internet → Geavanceerde instellingen vind ik subnet maskers maar daar stopt het. 

Level 2 support van daarnet zei me dat dit niet meer mogelijk is vanaf bbox 4 en dat ik wel nog kan downgraden naar bbox 3...

Persoonlijk heb ik geen bbox4 (HGW4), deze bbox wordt nog niet lang aan nieuwe klanten uitgedeeld en daarom is er ook nog maar weinig gekend over al de instelmogelijkheden.

Je kan altijd eens de vraag stellen op het bevriend  www.userbase.be forum.

Reputatie 6
Badge +2

@JSP  Dag Het is zoals Martin laat weten. 

osted on 9 May 2022, 18:11

1

Ter info: Als je in de interface wilt geraken van je bbox4 moet dit via Myproximus gebeuren daarom dat je niet meer kunt inloggen via User en Wachtwoord dat bij de oudere bboxen op een label van de bbox zelf stond.

Inloggen op My Proximus ( app bijvoorbeeld)

dan ga je naar producten, dan tik je op je internet en dan vervolgen s naar het tabblad ‘ instellingen’ verder neem je beneden ‘ geavanceerde instellingen’..vanaf dit moment kun je alle instellingen zien en wijzigen.

Groetjes Luc

 

Reageer