Skip to main content
Vraag

infrastructuurproblemen van Proximus.

  • December 9, 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Na anderhalf jaar aansluitingsproblemen zijn we het spugzat.

Na telefonisch contact is Proximus wel snel om een technieker te sturen. Ondertussen zijn er al minstens 7 geweest, waarvan 4 de laatste maand. Maar daar houdt het ook mee op. Allemaal zeggen ze dat zij niets kunnen doen en dat er een lasploeg moet komen. Deze laatste hebben we helaas nog niet gezien. In tegendeel: er wordt nog maar een technieker gestuurd.

Is het misschien de bedoeling dat we na meer dan 40 jaar trouwe klant naar de concurrentie overstappen? Want daar lijkt het op.  

1 reactie

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 9, 2025

@Erik Ooms Allereerst onze excuses voor de hinder. Ik begrijp dat het niet fijn is om al zo lang problemen te hebben. Sommige problemen kunnen verschillende oorzaken hebben of de oorzaak is niet makkelijk te achterhalen. 

Ik zie dat er momenteel nog een afspraak geboekt staat voor dondernamiddag. Ik heb nog wat extra info toegevoegd ivm de metingen die ik nog gedaan heb. Hopelijk zal het probleem dan voor je opgelost zijn.