Skip to main content
Beantwoord

infochannel

  • 12 October 2021
  • 8 reacties
  • 187 Bekeken

Beste,

Deze vanmiddag hadden we opeens geen internet meer. Daarna ging ons internet erg traag. Dus heb ik alles heropgestart. Maar dat heeft niet geholpen en tv hebben we ook niet meer. Enkel infochannel.

Hoe komt dit?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Amanda Hauspie 

 

Beste antwoord door AntonellaD

@Amanda85 Dit werd inmiddels in orde gemaakt. Groetjes, Antonella

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

8 reacties

Martin
  • 32647 reacties
  • 12 oktober 2021

bbox mss eerst eens resetten 

 = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

en dan de decoder resetten als de bbox volledig terug opgestart is.

Je decoder resetten | Proximus

als het nog niet lukt, dan bellen naar helpdesk 0800 22 800 kan tot 22u


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 13 oktober 2021
Martin schreef:

bbox mss eerst eens resetten 

 = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.

en dan de decoder resetten als de bbox volledig terug opgestart is.

Je decoder resetten | Proximus

als het nog niet lukt, dan bellen naar helpdesk 0800 22 800 kan tot 22u

Beste Martin,

Bedankt voor uw antwoord. De reset heeft niet geholpen.

Blijkbaar een probleem met een factuur. In mijn app staat de factuur Oktober als "betaald". Maar factuur september als "betaling ontvangen". De laatste factuur moet ik nog betalen, maar er is geen betaalknop omdat er staat betaling ontvangen.

Als ik bel naar de klantendienst krijg ik enkel een link naar de betaling, maar dan kom ik terug op dit scherm. Dus ik kan niet betalen. Ik heb al een paar keer gebeld en niemand weet een oplossing...


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 13 oktober 2021

Dag @Amanda85 alle facturen zijn betaald, ik laat iemand van de technische dienst dit verder nakijken. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 12 november 2021

Beste @HeidiE 

Alles is ondertussen terug inorde waarvoor dank, maar we krijgen deze maand een factuur met een extra van 30 euro wederindienstelling. Het probleem met de factuur was toch onze schuld niet en toch is dit ons aangerekend. Kunt u dit even nakijken, want heel correct vind ik dit niet.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Amanda 


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 18 november 2021

Beste,

Bij wie kan ik hiervoor terecht?


Martin
  • 32647 reacties
  • 18 november 2021

Het is gewoon een kwestie dat hier iemand van hen (proximus forummedewerkers) de draad opneemt om je verder te helpen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2021

@Amanda85 Dit werd inmiddels in orde gemaakt. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 29 november 2021
AntonellaD schreef:

@Amanda85 Dit werd inmiddels in orde gemaakt. Groetjes, Antonella

Dank u wel @AntonellaD!