Vraag

IMap proximus be server

  • 25 January 2022
  • 11 reacties
  • 641 Bekeken

Sinds zonet vraagt de  Imap proximus server steeds opnieuw mijn paswoord .

Ondank deze correct werkt op GSM, en eraan kan via my proximus.be vraagt hijs teeds opnieuw dit paswoord. Wat te doen ?  

Ook in mijn ootlook lijkt het of alles netjes binnenkomt.


11 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hier net hetzelfde, het gaat van kwaad naar erger.

 

Reputatie 4
Badge +2

In Outlook steeds deze vraag:

 

INderdaad, op geregelde tijdstippen….

Maar de server lijkt het wel te doen.  Je reactie kwam ook binnen als email.

Reputatie 4
Badge +2

Plots werkt het terug.

Reputatie 3
Badge +1

Hier ook, telkens opnieuw paswoord ingeven, dan melding dat paswoord onjuist is !

 

laatste update : UPDATE 18U Webmail inaccessible : De situatie wordt geleidelijk aan weer normaal | Proximus Forum

Reputatie 3
Badge +1

@Martin : bedankt voor de update maar ik kan nog altijd geen mails ontvangen, nog altijd een melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet overeenkomen, frustrerend…. paswoord vergeten zal ook niet helpen daar ik geen mails kan ontvangen, zelfde situatie op tablet en my proximus zelfde fout.

@arlette68 Morgen kunnen de Proximus forummedewerkers een IT-ticket aanmaken om het probleem te laten escaleren, want ik zie dat er vandaag al zijn die hierdoor geholpen geweest zijn. Laat ons hopen dat het zo ook voor u in orde komt dan.

Reputatie 3
Badge +1

@Martin : hmm…… geduld is een mooie deugd, toch bedankt, we zien morgen wel.

Reputatie 3
Badge +1

Vandaag terug hetzelfde. Ik kan wel mails versturen maar “thunderbird” kan geen kopij bewaren. Ontvangen lukt nog niet, op de tablet kan ik de afzenders zien aan de linkerkant maar kan de mails niet lezen, vraagt om terug in te loggen wat niet lukt. Op webmail : onjuiste login. Ik heb geprobeerd via support : beheer je e-mail instellingen en daar ook een foutmelding : oops, technisch probleem, kom over enkele minuten terug. Ik zou dit heel graag opgelost zien, alles wordt hier geregeld via mail, van fakturen tot allerlei afspraken en bestellingen.

Reageer