Skip to main content
Vraag

ik wil geen technicus laten komen, maar een zelf installatie doen maar ik kan dit niet wijzigen

• July 26, 2025
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Ik heb een internet abonnement besteld en heb gekozen voor zelf installatie want er is namelijk al een een fiber bakje en draadje van de vorige bewoner geinstalleerd dus moet dit niet meer gebeuren. Ik moet gewoon de modem in een stopcontact steken. Daarom had ik gekozen om gewoon via de post een pakket te ontvangen.

Maar nu krijg ik een mail dat zegt dat ik een datum moet kiezen zodat de technicus kan langskomen. Het is ook niet mogelijk voor mij om deze bestelling te annuleren. Dus heb ik maar een datum gekozen.

Ik wil dit annuleren en vroeg mij af of het mogelijk is om gewoon mij via post de nodige onderdelen op te sturen zoals ik eigenlijk had gekozen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • July 26, 2025

@bean1306 PX moderatoren komen niet langs op het forum tijdens weekends (helpdesk 0800 22 800 blijft dan wel bereikbaar tot 22u)

PX moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens invult. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img+2

@bean1306 een eerste aansluiting moet altijd met een technicus om alles na te kijken of alles wel juist is en werkt, het kan evengoed zijn dat je op een ander adres nr aangesloten bent met dit bakje, of dat dit bakje verouderd is en moet vernieuwd worden.

je laat beter iemand komen om zeker te zijn dat het goed werkt want daarna kan je niet klagen als het niet goed zou werken omdat je het zelf hebt gedaan.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 27, 2025

ik heb mijn gegevens aangevuld voor de px moderatoren

• Auteur
  • Apprentice
  • July 27, 2025

@bean1306 een eerste aansluiting moet altijd met een technicus om alles na te kijken of alles wel juist is en werkt, het kan evengoed zijn dat je op een ander adres nr aangesloten bent met dit bakje, of dat dit bakje verouderd is en moet vernieuwd worden.

je laat beter iemand komen om zeker te zijn dat het goed werkt want daarna kan je niet klagen als het niet goed zou werken omdat je het zelf hebt gedaan.

ik wacht liever op een antwoord van een px moderator, want he bakje staat letterlijk in mijn nieuw appartement en het is niet verouderd en werkt correct per vorige huurder. Ook zegt de proximus website dat in mijn specifieke appartement fiber aanwezig is.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 28, 2025

@bean1306 Beste, in dit geval is het niet mogelijk te kiezen voor DIY. Wij kunnen het ook niet aanpassen of te annuleren.