Skip to main content
Vraag

Ik wil een wifi booster opzeggen en terugsturen. Hoe?


Ik heb een wifi booster, maar die loste niet alle probemen op, dus heb ik hem vervangen door een andere oplossing.  Ik wil het abonnement stopzetten en het toestel terugbezorgen.

16 reacties

Martin
  • 32894 reacties
  • 22 januari 2024

@martinedewaele 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze straks de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 januari 2024

Heb ForumProfiel aangevuld

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2471 reacties
  • 25 januari 2024

Dag @martinedewaele Ik zie dat het nodige vandaag werd gedaan, retourlabels zijn per mail verzonden! Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 oktober 2024

Ik heb vorige week de booster ontvangen meer heb ontdekt dat via 192.168.1.1. Door van kanaal te veranderen mijn probleem opgelost was.

Hoe kan ik de booster opzeggen?

Mvg

VERA 


Martin
  • 32894 reacties
  • 20 oktober 2024

@Verie Door je forumprofiel aan te vullen (indien nog niet gebeurd) zoals aangegeven in → mijn vorig bericht, zodat de PX moderatoren dit morgen maandag kunnen in orde brengen voor u.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 21 oktober 2024

@Verie  Is opgezegd. Je ontvangt hier een mail van.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 december 2024

Ik wil graag mijn wifi booster terug sturen. Ik heb mijn gegevens in de forum profiel ingevuld. 

Alvast bedankt om te helpen!


Martin
  • 32894 reacties
  • 13 december 2024

FYI:  Hoogstwaarschijnlijk gaat er nu niemand meer reageren van de PX moderatoren en in dit geval zal er pas maandag iemand van hen ten vroegste reageren


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 16 december 2024

@freeflow  Ik heb de opzeg gelanceerd in de systemen. Je ontvangt een mail en hierin zit ook het REMA label voor de terugsturing hiervan. Groetjes


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 29 januari 2025

Ik wil mijn wifi booster ook terugsturen en de huur opzeggen omdat ik een andere oplossing gevonden heb maar hoe ?

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2471 reacties
  • 29 januari 2025

Dag ​@Kito aanvraag in uitvoering, bevestigingsmail met retourlabels volgt! Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 februari 2025

Ook ik vind de juiste stappen niet en zou graag via deze weg mijn wifi booster opzeggen. Forum profiel is verder aangevuld.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2471 reacties
  • 10 februari 2025

Dag ​@JohanLien nodige gedaan, bevestigingsmail met retourlabels is onderweg! Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 februari 2025

Ook ik vind de juiste stappen niet en zou graag via deze weg mijn wifi booster opzeggen. 


Martin
  • 32894 reacties
  • 12 februari 2025

Tip: noteer in het → login-profiel je klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger kunnen  verder helpen (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2471 reacties
  • 13 februari 2025

Dag ​@Geert Mo ook voor jou deed ik het nodige, je bevestigingsmail met retourlabels is onderweg. Groetjes, Heidi