Skip to main content
Vraag

Ik wil een wifi booster opzeggen en terugsturen. Hoe?

  • January 22, 2024
  • 23 reacties
  • 1677 Bekeken

Ik heb een wifi booster, maar die loste niet alle probemen op, dus heb ik hem vervangen door een andere oplossing.  Ik wil het abonnement stopzetten en het toestel terugbezorgen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

23 reacties

Martin
  • January 22, 2024

@martinedewaele 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze straks de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 22, 2024

Heb ForumProfiel aangevuld

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 25, 2024

Dag @martinedewaele Ik zie dat het nodige vandaag werd gedaan, retourlabels zijn per mail verzonden! Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • October 20, 2024

Ik heb vorige week de booster ontvangen meer heb ontdekt dat via 192.168.1.1. Door van kanaal te veranderen mijn probleem opgelost was.

Hoe kan ik de booster opzeggen?

Mvg

VERA 


Martin
  • October 20, 2024

@Verie Door je forumprofiel aan te vullen (indien nog niet gebeurd) zoals aangegeven in → mijn vorig bericht, zodat de PX moderatoren dit morgen maandag kunnen in orde brengen voor u.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 21, 2024

@Verie  Is opgezegd. Je ontvangt hier een mail van.


  • Apprentice
  • December 13, 2024

Ik wil graag mijn wifi booster terug sturen. Ik heb mijn gegevens in de forum profiel ingevuld. 

Alvast bedankt om te helpen!


Martin
  • December 13, 2024

FYI:  Hoogstwaarschijnlijk gaat er nu niemand meer reageren van de PX moderatoren en in dit geval zal er pas maandag iemand van hen ten vroegste reageren


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 16, 2024

@freeflow  Ik heb de opzeg gelanceerd in de systemen. Je ontvangt een mail en hierin zit ook het REMA label voor de terugsturing hiervan. Groetjes


  • Apprentice
  • January 29, 2025

Ik wil mijn wifi booster ook terugsturen en de huur opzeggen omdat ik een andere oplossing gevonden heb maar hoe ?

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 29, 2025

Dag ​@Kito aanvraag in uitvoering, bevestigingsmail met retourlabels volgt! Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • February 9, 2025

Ook ik vind de juiste stappen niet en zou graag via deze weg mijn wifi booster opzeggen. Forum profiel is verder aangevuld.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 10, 2025

Dag ​@JohanLien nodige gedaan, bevestigingsmail met retourlabels is onderweg! Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • February 12, 2025

Ook ik vind de juiste stappen niet en zou graag via deze weg mijn wifi booster opzeggen. 


Martin
  • February 12, 2025

Tip: noteer in het → login-profiel je klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger kunnen  verder helpen (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 13, 2025

Dag ​@Geert Mo ook voor jou deed ik het nodige, je bevestigingsmail met retourlabels is onderweg. Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • March 30, 2025

Kan ik via deze weg mijn Wifi Booster opzeggen en terug inleveren?

 

Martin
  • March 30, 2025

@Macla Meise  

Tip: Vul hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om zo vlotter het nodige te kunnen doen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 1, 2025

@Macla Meise Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kunnen we het nodige voor u doen.Groetjes,Joel.


  • Apprentice
  • April 23, 2025

Ik wil graag mijn wifi booster opzeggen en ook terugsturen omdat ik een andere oplossing heb gevonden. Kunnen jullie me daarbij helpen?


Martin
  • April 23, 2025

@Retep 

In afwachting van de hulp van een PX moderator, best deze bovenstaande → tip volgen


  • Apprentice
  • April 23, 2025

@Retep 

In afwachting van de hulp van een PX moderator, best deze bovenstaande → tip volgen

Hallo! Dit is inmiddels gebeurd dankjewel voor de tip.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 24, 2025

@Retep Ik heb de wifibooster opgezegd via order R000000110000XYNIE.Hiervan kijgt u nog een bevestiging op mail.De retourlabels gaat u ook via mail ontvangen.Groetjes,Joel.