Beantwoord

Ik krijg geen mails binnen op mijn skynet adres via mail programma windows 10.

  • 2 February 2023
  • 16 reacties
  • 251 Bekeken

Ik krijg via het mail programma van windows 10 geen mails binnen. Ik krijg ze wel binnen via proximus webmail en op de app van mijn gsm. Dit heeft altijd gewerkt tot een paar dagen geleden.

inkomende mail server: imap.proximus.be:993:1

uitgaande: relay.proximus.be:587:0

Als ik mijn account eens verwijder en terug installeer krijg ik terug alle nieuwe mails binnen. Maar nadien krijg ik weer geen mails meer binnen. Versturen lukt.

 

icon

Beste antwoord door Leon Bangs 2 February 2023, 15:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Heeft het mss iets te maken met je account sync settings in MAIL?

 

Ik heb de instellingen volledig hetzelfde gezet als hierboven en een mail verzonden naar mezelf. Nog steeds hetzelfde probleem. Die komt binnen via webmail, maar niet op mijn laptop.

 

Via webmail zijn er ook een aantal mails die ik niet meer kan verwijderen. Steeds een foutmelding “webtop error”

Heb ook al een paar keer account verwijderen gedaan, paswoord gewijzigd, zonder resultaat...

@Leon Bangs Dan best afwachten tot de PX forummedewerkers hier de draad opnemen voor verder nazicht.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Leon Bangs Dan best afwachten tot de PX forummedewerkers hier de draad opnemen voor verder nazicht.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

Profiel aangepast. Bedankt voor de tip!

Reputatie 7
Badge +3

@Leon Bangs 

wat de webmail bereft, sommige mails kan je verwijderen maar andere niet. 

Dit klopt toch?

 

Heb je al eens de cookies verwijderd op je internetbrowser?

 

Geert

@Leon Bangs

wat de webmail bereft, sommige mails kan je verwijderen maar andere niet. 

Dit klopt toch?

 

Heb je al eens de cookies verwijderd op je internetbrowser?

 

Geert

Cookies verwijderd, maar kan nog steeds bepaalde mails niet verwijderen.

Dat zijn steeds mail die binnen komen  als (geen onderwerp) (No message preview)

Als ik die wil openen melding webtop error

 

Reputatie 7
Badge +3

@Leon Bangs 

heb je het ook al eens op een andere browser geprobeerd, zoals Google chrome, Firefox of Microsoft Edge?

 

Geert

@Leon Bangs

heb je het ook al eens op een andere browser geprobeerd, zoals Google chrome, Firefox of Microsoft Edge?

 

Geert

Reeds geprobeerd, maar blijft hetzelfde probleem. Webtop error, wacht tot de mails zijn geladen,…

Ik weet niet of het ene probleem gelinkt is aan het andere, maar krijg op mijn mailapplicatie van windows 10 ook nog steeds geen nieuwe mails binnen.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Leon Bangs 

Je kan wel mails verzenden en ontvangen op de webmail, het blijkt dus eerder te liggen aan het mailprogramma op je windows 10 PC.

Het niet kunnen verwijderen van bepaalde mails moeten we inderdaad door onze IT eens laten nakijken.

Ik doe hier het nodig voor.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Leon Bangs 

ticket IM12136354 is hiervoor opgemaakt.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Leon Bangs 

Ik krijg melding van IT dat de mailserver hersteld is.

Kan je de mails nu wel verwijderen?

 

Geert

@Leon Bangs

ticket IM12136354 is hiervoor opgemaakt.

 

Geert

Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Leon Bangs

ticket IM12136354 is hiervoor opgemaakt.

 

Geert

Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.

 

De mensen van IT hebben dit inderdaad in orde gebracht.

 

Geert

@Leon Bangs

ticket IM12136354 is hiervoor opgemaakt.

 

Geert

Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.

 

De mensen van IT hebben dit inderdaad in orde gebracht.

 

Geert

Alvast bedankt hiervoor!!