Hallo allemaal
ik wil mijn ervaring even delen hier
ik lees op veel plaatsen dat er klanten bij proximus zijn die problemen ondervinden met het wifi netwerk en de Android V7 decoder blokjes in beeld vertraging op spraak bv
wel ik ben zoon klant
inmiddels techniekers over de vloer gehad en die beweren dat alles perfect in orde staat alles werkt naar behoren van toestellen
jammer genoeg is er niks aan te doen en krijgen deze dit niet verbeterd na zo een half jaar klungelen blijkt er een ding de oorzaak
slimme wifi
Een man van de klanten dienst genaamd Frank kwam met deze informatie na dat hij dit zelf had ondervonden
al deze dingen staan mooi op papier maar eigenlijk werkt dit niet mooi samen met Apple producten Apple software laat kleine deeltjes achter op het netwerk van je decoder met als gevolg er storingen tevoorschijn komen wanneer slimme wifi is ingeschakeld
een oplossing dus de klantendienst bellen en smart wifi laten uitzetten
ps bij je
my proximus account kun je deze wel aan zetten maar je kan deze niet uitschakelen dat kan alleen via de klanten dienst