Beantwoord

HP printer, WiFi paswoord kwijt

  • 26 December 2018
  • 15 reacties
  • 16417 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Heb iPhone 8 gehaald en nu ken de WiFi paswoord van hp deskjet 3720 niet meer ! Kan printer daarmee niet meer gebruiken want heb geen laptop of tab ! iPhone is mijn eindige bron van internetten en als ik iets printen moet gebeurde dat via de WiFi daarmee in zomer ook deze printer gekocht zodat terug printen kon maar hoe vind ik nu de paswoord terug gezien nergens paswoord vergeten kan klikken
icon

Beste antwoord door M_016 26 December 2018, 23:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Oude iPhone 6 is helaas reeds gewist
het wifi passwoord van je printer is deze van het wifi paswoord van je bbox en deze vind je op een sticker van je bbox3
Reputatie 3
Badge +1
Heb ook die geprobeerd en nog krijg dat fout paswoord is
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt Martine dan zal ik die nog eens proberen en proberen gaan
Reputatie 3
Badge +1
Nee wilt niet lukken
Ken paswoord en waar te vinden maar de printer krijg ik met die paswoord niet op de WiFi
Reputatie 3
Badge +1



Ook niet als via WiFi ben ingelogd krijg ik printer aangemeld
Ok ik had het verkeerd voor, ik dacht dat je het wachtwoord nodig had om de printer een wifi verbinding te laten maken met het bbox wifi netwerk, maar het is een directe verbinding die je wilt over wifi tussen je smartphone en printer.
staat er geen controlepaneel op die printer waar je in de menu's kunt gaan kijken.
of anders eens in de handleiding gaan kijken van de printer of via google gaan zoeken
bv: > https://support.hp.com/nl-nl/document/c04577030
Reputatie 3
Badge +1
Nu kan niets meer uitprinten dat op iPhone staat zoals bijlage in mail of document nodig zal hebben , ik kocht deze drie maand geleden zodat printen kon vanaf iPhone omdat geen laptop meer heb , zal eens kijken of iets vind op link u me stuurd
Gisteren wat gesurfd maar is allemaal Engels helaas niets voor mij dus snap niets ervan
Reputatie 3
Badge +1
Nee geen uitleg dat via printer kan ophalen
Reputatie 3
Badge +1
Zat wel een cd bij maar kan die niet openen op smartphone en laptop werkt allang niet meer
Reputatie 3
Badge +1
Ook Engels de link
je zou best eens googelen (zoeken) op wifi direct instellen (en type van je printer)

mss vind je wel iets op hun support pagina
https://support.hp.com/nl-nl/product/hp-deskjet-3700-all-in-one-printer-series/8954253
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://support.hp.com/be-nl/document/c04615808
Zorg dat de printer is ingeschakeld, gereed is voor gebruik en dat er papier in de invoerlade is geplaatst.
Open Instellingen op het Apple-apparaat, tik op Wi-Fi en vervolgens op de printer met DIRECT in de naam (bijvoorbeeld: DIRECT-72-HP OfficeJet Pro 6970) in de lijst met beschikbare netwerken.
Als u om een wachtwoord wordt gevraagd, typt u 12345678. Dit is het standaardwachtwoord om u aan te melden.

eventueel
Hoe wijzig ik het Wi-Fi Direct-wachtwoord, de instellingen voor aanmelden en de printernaam?
Voor printers zonder aanraakscherm drukt u een rapport met de Wi-Fi Direct-informatie af. Als uw printer een informatieknop heeft , drukt u daarop om het rapport af te drukken. Op andere printers drukt u tegelijkertijd op de knoppen Start en Kopiëren of u houdt de knop Hervatten ingedrukt totdat het rapport is afgedrukt.
Succes
Reputatie 3
Badge +1
Dank u beide om me hierbij te helpen en is gelukt met standaard wachtwoord 12345678 zat ik er onmiddelijk in
Duizendmaal dank voor jullie hulp
Groetjes Maria
Graag gedaan Maria, maar ik had gisteren echt geen tijd meer gevonden om het verder uit te zoeken wat ik al reeds gevonden had op 't internet en nog te googelen op de zoekterm:
hoe wijzig ik het wifi direct wachtwoord van HP Printer
Maar gelukkig heeft M_016 dit dan verder voor u uitgezocht ☺️