Vandaag werd de hotspot (publiek signaal) geactiveerd op mijn Internet Box .
Dit onder de naam guestxxxxx en in de instellingen stond Hotspot actief alsook Public Wifi.
Doch werd ook voor mijn huidige wifi een nieuwe naam voor het Wifi signaal gecreëerd en nieuw wachtwoord . Doch kon ik met deze instellingen niet meer inloggen op mijn Wifi thuis.
Het wijzigen van het wachtwoord via de MyProximus App kon ik doen . Maar na dit te hebben aangepast moest ik wachten, na 1 uur stond het nog steeds zo . We zijn de wijzigingen aan het doorvoeren in de configuratie van je Internet Box dit kan enkele minuten duren. gelieve ondertussen deze pagina niet af te sluiten . ( was via de MyProximus App)
Toen ik telefonisch contact opnam via 080022800 en de technische dienst selecteerde kreeg ik steeds te horen “ Door een incident in ons netwerk kan het zijn dat je momenteel problemen hebt , geef je GSM nummer om op de hoogte te worden gehouden over de opvolging en oplossing.
Tot op heden avond geen SMS ontvangen. Via een ander toestel gebeld en na ingeven van mijn nummer weer dezelfde boodshap .
Uiteindelijk heb ik een geavanceerde reset van mij Internet Box uitgevoerd nu staat de Wifi of Hotspot meer actief. Maar zijn de vorige instellingen ( van voor de update voor Publiek Signaal voor Pulic Wifi) automatisch terug geplaatst .
Dus conclusie wat de achterliggende dienst heeft uitgevoerd heeft geen soelaas gebracht om de Internet Box te voorzien van een publiek signaal om zo de Pubic Wifi terug beschikbaar te maken. Maar geresulteerd in verandering van Prive Wifi signaal ( nieuwe naam en wachtwoord en niet mogelijk om deze te gebruiken,)
Ik post het even zodat jullie op de hoogte zijn .
Vriendelijke groeten, Patrick
N.B. Ook heb ik gedurende meerder uren sinds deze middag meerdere malen onderbrekingen gehad met mijn inernet connectie die enkele seconden wegviel . Ook plots weer foutmeldingen op de Tv Box ( android decoder) geen ethernet signaal eerst dan code 001 vervolgens de boodschap deze uitzending kan niet worden weergegeven, probeer het later opnieuw en dan error stack overflow .
Nu sinds 18 uur geen hinder meer