Skip to main content
Beantwoord

Hoe moet ik inloggen op Public Wifi???


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

84 reacties

Martin
  • 33542 reacties
  • 11 augustus 2020

@proximus

alle privé-gegevens verwijderen a.u.b.

dat zal toch maar pas gebeuren :slight_smile:

Je kunt een vaste lijnabonnement, een gsm-abonnement, een internetabonnement, een tv-abonnement, … of een combinatie van deze producten overnemen.
Voorwaarde is dat je de toestemming hebt van de persoon van wie je dit overneemt. Vooraleer je het contract kunt overnemen, dienen eerst de openstaande facturen betaald te worden.

De overname is gratis op twee voorwaarden:

  • als je op hetzelfde adres woont als de overlater (bv. bij een scheiding, overlijden …).
  • als je dezelfde abonnementen en opties behoudt op het moment van de overname. Eens de overname gebeurd is, kan je aanpassingen doen (producten bijvoegen, schrappen, …).

Ga als volgt te werk:

  1. Download het overnamedocument (.pdf) (*).  Je kunt ook vragen om het toegestuurd te krijgen of het afhalen in een Proximus Shop.
  2. Vul het digitaal in (open het met bv. Acrobat Reader) of met de hand in.
  3. Stuur het volledig ingevuld en ondertekend door jezelf en door de overlater, terug per e-mail of per post.
    Vergeet niet een (digitale) kopie van jullie identiteitskaarten mee te sturen.
  4. Neem je een gsm-nummer over? Werd dit gebruikt om in te loggen op bepaalde websites?
    Vraag aan de overlater om zijn of haar gsm-nummer aan te passen voor MyProximusitsmeWhatsAppFacebookGoogle, enz. zodat zijn of haar persoonlijke gegevens privé blijven.

De overdracht gebeurt binnen de 3 weken nadat we je aanvraag ontvangen hebben en de openstaande facturen betaald zijn. Op dat moment ontvang je van ons een melding per brief, e-mail en/of per sms.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 13 augustus 2020

De privégegevens zijn verwijderd. 

Voor de rest klopt de uitleg van M_016 inderdaad

 


pheelievdd_01
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 14 augustus 2020

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1254 reacties
  • 15 augustus 2020

Deze man wordt overrompeld door goed bedoelde raad, wordt alle richtingen uitgestuurd, en weet het niet meer.  Ik stel voor dat er een iemand nog eens probeert gedurende het WE, misschien @M_016 . Ik ga mij onthouden en vraag aan de anderen dat ook te doen.

Indien het maandag nog niet is opgelost zou iemand van Proximus het kunnen overnemen en het nodige doet. 

 


Martin
  • 33542 reacties
  • 15 augustus 2020

Ik leg mij er volledig bij neer, goed idee en dat was ook de reden dat ik niet meer geantwoord heb, want inderdaad het begon mij ook door te dringen wat  Boeynants ook wist "Trop is te veel en te veel is trop
Er moet gewoon van nul vertrokken worden door een nieuw MyProx account aan te maken


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4401 reacties
  • 15 augustus 2020

@pheelievdd_01 

hebt u van Proximus een recente afrekening/factuur ontvangen met een door u nog niet gebruikte activatiecode

we gaan samen een nieuw MyProximus account voor u/uw vrouw te creëren op basis van onderstaande (maar onderneem nog geen actie, ok?)

https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1

indien ja geef een seintje maar publiceer die factuur niet op dit publieke forum ok?

 


pheelievdd_01
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 1 september 2020

@familievandesype

@Martin

@M_016

@Charlotte.D

@Cvanloon

@proximus 

 

heb een brief gekregen maar nog altijd niet de informatie die ik wil!!! 

ik wacht verder! momenteel via login en paswoord via telenet www.TelenetWiFree! (door bevriende gebruiker) zit ik erop!

Dank bij voorbaat


pheelievdd_01
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 17 september 2020

@Martin 

@M_016 

@Charlotte.D 

@Cvanloon 

@HadewychT 

Eindelijk is het opgelost!!!

Mvg aan iedereen 


Martin
  • 33542 reacties
  • 17 september 2020

Blij te horen dat het nu uiteindelijk in orde gekomen is.