Hoe doe ik dat??? Verdorie ik (mijn vrouw) heeft reeds jaren een internetabonement! Het heeft altijd gegaan tot onlangs! Nu gaat er niets meer! Wat moet ik nu doen voor Public wifi? Ik geraak er maar niet meer op. Leg mij uit in stappen a.u.b.
Dank bij voorbaat
hier vind je al een stappenplan voor de smartphone alsook voor PC/laptop
Hoe doe ik dat??? Verdorie ik (mijn vrouw) heeft reeds jaren een internetabonement! Het heeft altijd gegaan tot onlangs! Nu gaat er niets meer! Wat moet ik nu doen voor Public wifi? Ik geraak er maar niet meer op. Leg mij uit in stappen a.u.b.
Dank bij voorbaat
tot hoe ver geraak je of krijg je een foutmelding of zoiets….
Dank bij voorbaat.
Gebruikt u een PC/laptop of een smartphone?
Ziet u in de lijst van de beschikbare netwerken één of meerder public wifi?
Indien u probeert toegang te krijgen worden uw login en paswoord gevraagd?
→ waar loopt het fout en wat ziet u a.u.b.?
….
Wat ook kan helpen is het wachtwoord wijzigen voor de hotspots? Zie hier hoe je dit kan doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_pwd/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-hotspot/wachtwoord-van-hotspots.html
Om Public Wi-Fi te laten werken moet jouw draadloze netwerkverbinding ingeschakeld (Wi-Fi). Voor ons om jouw te helpen is het belangrijk wat er precies niet lukt bij welke stap. Kan je even het merk en type geven van jouw tablen,GSM (smartphone).
mss probeert TS thuis via zijn modem en hopelijk staat “proximus public wifi” op
Als dit het geval is de bbox eens resetten 20 seconden de verzonken resetknop achteraan ingedrukt houden en terug lossen
Wanneer jouw wachtwoord opnieuw ingesteld is moet je gewoon Public Wi-Fi selecteren en hiermee verbinding maken. Dat is het ook hetzelfde voor jouw Toshiba laptop.
Thanks.
TBI: wachtwoord public wifi vergeten → klik hier
Ik heb alles gedaan maar….heb een faktuur bijgevoegd… wat nu?
foto factuur verwijderd door moderator owv bescherming privégegevens
faktuur
foto factuur verwijderd door moderator owv bescherming privégegevens
Ik heb alles gedaan maar….heb een faktuur bijgevoegd… wat nu?
foto factuur verwijderd door moderator owv bescherming privégegevens
Dat is ook de eerste keer dat ik zo iets zie. Als ik zo iets zou krijgen zou ik eens scannen op virussen en malware. En telefonisch eens vragen aan Proximus wat ze willen, en wat eigenlijk het probleem is.
Het tweede stuk herken ik wel. Het bedrag is eerder laag, dat hangt natuurlijk af van de diensten die u heeft. Ik zal wel eens kijken of het rekeningnummer van Proximus klopt. Maar eerst efkens gaan wandelen.
Het rekeningnummer op uw factuur klopt wel, dat is dus OK. En de betaling gebeurt blijkbaar automatisch.
Want dit ziet er een identificatie methode, uit net zoals je dit nodig hebt om een myproximus account aan te maken.
Bovenstaande is zoals
Indien dit reeds actief is hoeft u verder met deze activatiecode niets meer te doen
Vervolgens dient u in te loggen op uw MyProximus account met de door u reeds gekozen login en paswoord
Indien u nog geen MyProximus account hebt kunt u er één creëren zoals hieronder aangeduid
Eens u toegang hebt tot MyProximus kiest u mijn producten - Proximus Public WiFi
Zoals aangestipt door
Uw bestaand paswoord wordt aangeduid als **** en dient u indien niet meer gekend aldaar te wijzigen (misschien duurt het wel enige tijd/uren vooralleer dit nieuwe paswoord actief wordt)
Succes
P.S.
@Proximus gevraagd wordt de privé-gegevens van de auteur in de bovenstaande berichten te verwijderen a.u.b.
die privé gegevens zulle wel nog blijven staan tot morgen vrees ik
Mss is
Login of wachtwoord van myproximus vergeten, in dit geval → klik hier
De afbeelding va M_016 herken ik wel.
dit is inderdaad gewoon het aanmeldscherm van http://myproximus.be → www.proximus.be/login/nl
als je een nieuw myprox account wilt aanmaken
→ https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1&lang=nl
enz…..
Klopt inderdaad, die activatiecode kan je maar 1 keer gebruiken dat is de allereerste stap wanneer je in het verleden voor de eerste keer een myrpoximus account hebt aangemaakt. Nadien moet je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Weet je dit niet meer dan moet je zoals reeds voorgesteld een reset uitgevoerd worden.
Een gouden raad controleer het rekeningnummer alvorens je betaald, want fraudeurs kijken ook op het internet op zoek naar geplaatste facturen, om het geld door te sluizen naar hun bankrekening. Maar ik zie dat het gaat over een domiciliëring.Let wel heel goed op wanneer je in uw brievenbus een bericht krijgt dat het rekeningnummer van bijvoorbeeld Proximus of een ander bedrijf aangepast werd. Bel altijd eerst voor te betalen. Dat is omdat in jouw afbeelding van de factuur jouw adres zichtbaar is.
gelukkig gaat het hier over fraude maar om een identificatiemethode.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.