Beantwoord

hoe een nieuw wachtwoord instellen voor een @belgacom.net e-mailadres?

  • 7 February 2024
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

ik slaag er niet meer in om mijn paswoord te wijzigen van m’n oude @belgacom.net account en na enkele fijne gesprekken/chats met medewerkers van Proximus krijg ik het nieuws dat dit geen product is van Proximus en dat om een vraag  te laten behandelen ik eerst 35€ hoor te betalen om de vraag te laten behandelen door een derde partij.

ZIjn de belgacom.net accounts in de loop van het laatste kwartaal van 2023 afgeschaft?  Ik lijk hierover geen informatie te kunnen terugvinden.

Is het nog mogelijk om het paswoord te resetten en wat moet ik hiervoor doen? Het lukt niet meer via myproximus.

dankjewel voor je hulp

 

icon

Beste antwoord door DaisyS 7 February 2024, 11:56

Bekijk origineel

5 reacties

@IIJM

Surf naar http://webmail.proximus.be  en logt er in met je @ belgacom.net adres en wachtwoord

klik op instellingen:

klik dan op wachtwoord

en vul dan het nieuw wachtwoord in:

 

Reputatie 7
Badge +5

@IIJM Ik vrees dat je verkeerde informatie hebt ontvangen. Wij kunnen je wachtwoord nog steeds resetten maar dit kan enkel telefonisch. 

Ik denk dat de Belgacom accounts zo’n 15 jaar geleden al afgevoerd werden, tenminste die van mij dan toch, na mededeling van Proximus.

Ter info:

Mijn pa werkt nog altijd met @belgacom.net dus afgevoerd zijn ze nog niet.

@DaisyS Daisy, dankjewel voor je reactie. Ik heb het ondertussen al twee keer geprobeerd om de vraag telefonisch te stellen. Maar men informeert dan steevast naar mijn klantennummer bij Proximus en kijkt dan naar mijn account waar geen belgacom.net mailadres aan is gekoppeld en dan wordt het opnieuw “mevrouw, dan kunnen wij u niet helpen”. Ik heb het gratis nummer van de klantendienst gebruikt en dan geprobeerd om via problemen met internet/instellingen mijn vraag te stellen. Hoe kan ik dit beter aanpakken ajb?

Reageer