Ik woon in een appartementsgebouw, <5 verdiepingen. We zouden graag overstappen naar fiber, maar liefst, indien mogelijk, via een installatie via de technische ruimte. Blijkbaar is er iemand die beslist heeft dat dit via de gevel moet, maar we zouden dit in vraag willen stellen. Wie moet je daar voor contacteren? Ik heb de klantendienst al gecontacteerd, maar die zeggen dat het zo in het systeem staat en niet kan aangepast worden. Er moet toch ergens op basis van bepaalde criteria een keuze gemaakt zijn, dan moeten we dit toch ook kunnen inkijken?
misschien kan je bij hen eens proberen, de maatschappij of eigenaars van het gebouw.
Als het fiberklaar is die ze voor PX aanlegt denk ik dat je hiervoor best fiberklaar aanspreekt
Wij maken Vlaanderen klaar voor internet via fiber (fiberklaar.be)
of is dat een kleinere flat blok met aparte kabels van buitenaf ???.
zou veronderstellen dat de hoofd fiber binnen komt in de plaats waar ook de coax kabels vertrekken naar elke flat.
de fiber is wel later gekomen en misschien is er geen wachtbuis meer voor vrij zodat ze het langs buiten moeten installeren.
vreemd dat Proximus niks kan vertellen daarover, dit zou toch standaard geweten moeten zijn voor elke klant dat fiber wil laten activeren in de woning.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.