Vraag

HLN+ werkt plots niet meer

  • 26 July 2023
  • 23 reacties
  • 319 Bekeken

Sinds 19 juli werkt het lezen van de + artikels niet meer. Bij navraag bij HLN bleek dat het abonnement stopgezet was door Proximus. Ik heb bij Proximus een GID code gevraagd zoals me gezegd was, en doorgegeven aan HLN. Het zou enkele dagen duren vooraleer het terug actief werd. Wanneer ik nu opnieuw inlog bij HLN is het probleem nog niet opgelost. Ik heb nogmaals contact genomen met Proximus, daar staat alles actief. Het ligt aan HLN zeggen ze. Wanneer ik contact opneem met HLN zeggen ze dat het probleem niet bij hen ligt. Aan wie het dan ligt weet ik niet, ik wil alleen dat mijn abonnement terug werkt zodat inkrijg waar ik recht op heb.


23 reacties

Hier exact hetzelfde probleem, geen reactie van Proximus noch van HLN! Graag een oplossing hiervoor , Proximus !

Reputatie 7
Badge +3

@Dabbert @Ureelr Kunnen jullie uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, e-mailadres gebruik voor HLN)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Joel, ik heb mijn profiel aangepast, alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Dabbert  Ik heb hiervoor een IT ticket IM12287231  aangemaakt zodat ze dit kunnen nakijken . Groetjes

Beste  Luc,

Ik heb eerst alle cookies verwijderd en heb dan ingelogd.
Het probleem blijft hetzelfde, ik kan nog steeds geen + artikels lezen.
Hieronder vindt je de screenshots.
Ik zie dat de volgorde niet helemaal juist is maar ik denk dat je er wel zal uit geraken.
Zoals je ziet zijn de accounts nog steeds gelinkt.
Ik heb ook bij HLN gezien dat er een beëindigd abonnement in staat, misschien kan je hier iets mee doen.
Alvast bedankt voor de hulp.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Dabbert  Ok dank je wel. Ik heb het de mensen van It laten weten. Ik wacht op feedback van hun

Hier hetzelfde probleem. Antwoord gehad van Proximus, maar stilte bij HLN.

Beste Luc,

heeft u al nieuws ivm. HLN?

Reputatie 7
Badge +3

@Dabbert  Er is een probleem met meerdere accounts men is aan het overleggen met DPG hoe ze dit oplossen. 

Vandaag heb ik een mail gekregen van HLN dat er een nieuw abonnement is geactiveerd.

Ik heb zojuist ingelogd en alles werkt weer zoals voorheen. Hopelijk is het bij anderen ook in orde gekomen.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dabbert bedankt voor de update! 😄

Is er ook nieuws voor de ander klanten? Bij ons is het nog niet in orde.

Alvast bedankt!

Jammer om te horen dat het bij jullie nog niet in orde is. Ik begrijp niet waarom dit zolang duurt.

Een contract afsluiten gaat onmiddellijk, achteraf iets in orde krijgen duurt echt wel lang vind ik.

Graag actie Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@Dabbert  Deze problemen zouden opgelost zijn. DPG/Pxs hebben hiervoor het nodige gedaan.

@Luc.M Bij ons is het toch nog steeds hetzelfde. Is er iets dat wij langs onze kant nog moeten doen?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Eddy Walraven best informeer je dan bij HLN zelf, zij moeten iets aanpassen in hun database. Groetjes, Heidi

Ook hier een probleem met het HLN+ abonnement.

reactie van hun klantendienst: zie onder.

 

Ik zou een GID code moeten krijgen om het abo terug te activeren…

 

We vinden het jammer om te vernemen dat je niet meer van Het Laatste Nieuws kan genieten. Bij nazicht van jouw gegevens zien wij dat je inderdaad genoot van een digitaal abonnement bij Het Laatste Nieuws via Proximus. Wij hebben echter bericht gekregen van Proximus dat dit beëindigd moest worden en kunnen dit zelf niet terug activeren. Je kan wel volgende stappen ondernemen:

1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is, moet Proximus de rechthebbende status opnieuw vrijgeven. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).

2. Vervolgens activeer je het pakket opnieuw via www.hln.be/proximus op een vaste computer of laptop.
a) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'.
b) Log in met jouw Proximus account.
c) Log in met jouw DPG Media account.
Er wordt opnieuw een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.

3. Indien de activatie niet lukt, vragen we je om ons jouw persoonlijke GID code door te geven. Wij kunnen vervolgens controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen. Je ook altijd een kijkje nemen op hln.be/service.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.”

Reputatie 7
Badge +3

@PeterSmiss  Ik heb het nummer onder je profiel gezet. Groetjes Luc

Ook hier werkt het niet meer. Reeds contact gehad met Proximus, daar is alles in orde. Ook  2 maal lezersservice gebeld van HLN en daar GID-code doorgegeven. Ze zouden het binnen de 48 u in orde maken. Nog steeds hgeen reactie en geen oplossing. Kan van jullie kant dit nog eens bekeken worden met HLN?

Reputatie 7
Badge +4

@Herman Lowel Bij ons staat alles goed. Ik heb een mail gestuurd naar HLN voor verder nazicht. 

UPDATE:

ik stuurde de GID code door naar de klantendienst van HLN en sinds enkele dagen ben ik terug geabonneerd op HLN+. Het heeft een tijdje geduurd, maar nu is alles terug in orde.

 

groeten,

Peter

Reputatie 5
Badge +2

@PeterSmiss Dat is goed nieuws.

@Herman Lowel Bij ons staat alles goed. Ik heb een mail gestuurd naar HLN voor verder nazicht. 

ondertussen in orde. Bedankt

Reageer