Het is gelukt . De connectie is eindelijk hersteld . Een puzzelstuk van ongeveer 6 weken in een bijzonder kafkaiaanse omgeving .
Bij elk van de partners werden voortdurend fouten vastgesteld die variêren van onverschilligheid tot een vorm van incompetentie .
Bij Proximus vond ik uiteindelijk een medewerker die vaststelde dat de instellingen voor het abonnement niet waren aangevinkt.
Bij HLN vond ik uiteindelijk iemand die vaststelde dat mijn abonneenummer niet correct was. Het nummer was niet minder dan 3 maal gewijzigd, zonder dat ik op de hoogte werd gesteld. Daarenboven stond een voor mij volledig vreemde naam op naam van mijn abonnement. Een mail met de bevestiging van het abonnement en pats , boem , done.
Kunt u nog even volgen?
Ik ben 75 en heb uiteindelijk de puzzelstukjes zelf in elkaar geschoven, maar ik voel me uitgeput.
Ik wens alle mensen die worstelen met hetzelfde probleem veel “ bladerunner volharding” en de juiste medewerker met een hart voor mensen.
“Over the mountains of the moon “
“Down the valleys of the shadow”
“ Ride, boldly ride” , the shade replied
“ Ij you seek for Eldorado”
Fragment uit Eldorado van E.A.Poe
zelfde probleem hier, sinds vandaag geen toegang meer tot HLN, kreeg vorige week wel bevestiging van opzegging abo HLN, terwijl dit via my epress loopt, en ik mijn abonnement noch mijn instellingen gewijzigd heb...
Ik ervaar sinds dit weekend hetzelfde probleem.
Kunnen jullie mij verder helpen?
@stefooms Ik heb je in een andere post reeds geantwoord. Dit is doorgegeven aan HLN voor onderzoek.
@peyvey Dit is niet inbegrepen in uw abonnement
@HadewychT wel bizar dan dat het tot nu altijd gewerkt heeft en het ook op mijn factuur vermeld staat...