@everslegers
uit je vraag begrijp ik dat je altijd hebt kunnen lezen, maar nu plots niet meer… ?
Heb je dit gezien?
Als dit wél in orde is, laat het ons weten en we zoeken verder.
Gelieve wel in je forum profiel al je klantgegevens in te vullen, anders wordt het moeilijk…
Groeten,
Tina
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
@tina.b
Alles gecontroleerd.
Bij proximus staat bij My e-press dat HLN actief is.
Bij HLN krijg ik de melding “Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account.
En toch kan ik de plus artikels niet lezen. Krijg teklens de melding “Dit artikel is exclusief voor abonnees”
Mvg,
Eric
@everslegers
dan moeten we verder zoeken wat er ad hand is.
groetjes
Tina
@everslegers Ik heb HLN een mail gestuurd om alles aan hun kant na te kijken.
@tina.b
Alles gecontroleerd.
Bij proximus staat bij My e-press dat HLN actief is.
Bij HLN krijg ik de melding “Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account.
En toch kan ik de plus artikels niet lezen. Krijg teklens de melding “Dit artikel is exclusief voor abonnees”
Mvg,
Eric
Ik heb identiek hetzelfde probleem.
Mijn profiel staat ingevuld en graag zag ik hoe dit op te lossen is.
Mvg
Kathleen
De helpdesk van HLN heeft me gemailed dat het nu in orde zou moeten zijn en inderdaad het werkt weer. Ik weet niet of men HLN rechtstreeks kan contacteren met het probleem of altijd via proximus dient te gaan.
Mvg,
Eric
hangt ervan af waar het probleem zit.